Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Felga 16", 17", a moze 18" do A4 B6 Sedan


kodzak0

Rekomendowane odpowiedzi

no wlasnie ojcu raz kupilem i piasta byla wieksza.

wlasnie mialem pytac jakie et jeszcze polecacie :))

Ok dzieki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kiedyś zaczynał i nie kumał.

Otwór centrujący (piasta) w B5 to 57.1mm w B6 bodaj też (chyba dopiero w B7 weszła piasta 66.6). Jak felga będzie miała więcej też ok bo dajesz plastikową redukcje i jest ok. Jak felga ma mniej niż 57 odpuść.

Witaj,

Jeśli masz zawias 1BE wrzucaj 18" w komforcie jezdy w B6/B7 między 17 a 18" nie odczujesz różnicy. Co innego 19". Tu już jest spora no ale 19" to już tylko moim zdaniem w zestawieniu z gwintowanym zawiasem.

Wybierz oryginalne felgi audi. Na alle.... znajdziesz od groma. Jakość i wytrzymałość jest świetna.

Do B6 szukaj ori 18" o szerokości miedzy 7,5 a 8.5 i ET od 43 do 35.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na przyszlosc czym sie rozni 1BA czy 1BE?

Roznica w komforcie nieodczuwalna mowicie, a pod wzgledem spalania? :) ile na + trzeba liczyc na oko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BA seria 1BE to fabryczne -20. Spalanie dużo nie skoczy jeśli nie wrzucisz 245 i szerzej opony. Mi po mieście w 1.8 benzyna skoczyło o ok 1l w trasie bez większych różnic. Z przodu mam 225 a z tyłu 235 (niedługo wpadają 4x 215/40).

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziex za wyjasnienie tej roznicy zawiechy :)

czyli roznica w spalaniu i zuzycie wahaczy miedzy 17" a 18: jest identyko? z tym ze 18" raczej bardziej naciska na wahacze.

wiec jakie kapcie proponujecie i jakiej firmy najlepiej

Edytowane przez kodzak0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic Ci tam bardziej nie naciska :grin: Masz 1.8t to wydaje mi się , że śmiało wrzucaj 225/40. Jeśli nei chcesz żeby coś rzucało na koleinach to 215/40 ale to już dość niski profil mimo wszystko. Co do firm to każdy chwali swoje. Dunlop . Continental , Pirelli to pewniaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to raczej na tyle w danej chwili ;)

chyba ze cos sb jeszcze przypomne to bede pytal ;)

a wiec bede poszukiwal 18" 225/40 :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak tam Twoje wahacze? Robiłeś je od kupna auta? Wiesz żeby nie było sytuacji w której zakładasz nowe koła , po 3msc padają wahacze i zwalasz winę na nowy nabytek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm w listopadzie przed zakupem bylem na stacji diagnostycznej i mowili ze zawiecha jest ok:) i tak do wiosny kupie dopiero kola, chyba ze sie uda wczesniej. calosc kasy poszla na fure + oplaty + podstawowe sprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kasy jasna sprawa. Jeśli chodzi o wahacze to raczej stacją diagnostyczną się nie sugeruj. To specyficzna zawiecha i większość braków wychodzi dopiero po zdemontowaniu wahaczy. Oczywiście porwane gumy prawie zawsze zauważysz. Wymieniać nie każe tylko nie łącz jednego z drugim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no wiadoma sprawa ze niebede laczyl, poniewaz nieznam historii bryczki po wczesniejszym wlascicielu. Ale wszystkie czesci byly ori :)

Bede niebawem u mojego mechaniorka, wiec jak mi podniesie fure to zobaczymy jak tam wahacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadoma sprawa ;)

temat o mojej niuni jest. wiec cale metamorfozy beda na biezaco dodawane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbup1:


Powiem Ci coś. Właśnie latam po ogłoszeniach bo cały czas szukam opon. Z miejsca odrzuciłem 225/40 bo chciałem coś węższego. Oglądałem 215/40 i 215/45 (trochę wysoki profil). Ceny tych ostatnich wydawały mi się w miarę ok. Teraz z ciekawości wszedłem na 225/40 i szok. Pomijam fakt ogromnego wyboru (popularny rozmiar) ale cena urywa głowę. W cenie np 500zł mam 3-4 letnie 6-7mm bieżnika 215/40 a przy 225/40 za tą kasę mam nówki roczne 8mm (np continentale sc3). W ogóle wydaje mi się , że prócz 225/40 nie opłaca się kupować nic innego. Przejrzyj oferty to sam zobaczysz.

Ameryki pewnie nie odkrylem ale do mnie to dopiero dotarło :wink:

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam przegladam oferty od kilku dni i tez to zauwazylem hehehe :))

ale to dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także przymierzam się do 18 na lato i wyznacznikiem także jest 225/40 ii moje pytanie ....gdy na pród założe 225/40 a na tył zaszaleje i dam 235/40 to mocno ucierpi na tym komfort?

I jakie opony wybrać by powiekszyć ciut komfort przy eibachu na bilsteinie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem na tył 235/40. Wcześniej było 225/40 i komfort zwiększył się odczuwalnie. Po prostu gumy jest więcej. Jakie opony masz w tej chwili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lato jeżdziłem na michelinach 17 ....te same felgi zabrałem na zime do nokianów a teraz cas na 18 i zastanawiam sie jakie opony i czy dawać 2 szerokości - /przód / tył /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie quattro i tych samych szerokości nie musisz się trzymać. W FWD to bez różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawa wygląda po bardzo ciulowych drogach - czytaj koleinach - na -30 - pytam bo rozumiem że masz doświadczenie w tych sprawach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...