Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 003 i 011


HatefulEvil

Rekomendowane odpowiedzi

Już? Tak szybko? Liczyłem na jakieś zdjęcie manometru z "- PSI".


Dobra korzystając z "dłuższego dnia" i poprawy pogody wymieniłem zawór N75 na nowy zamiennik od Pierburga i przedmuchałem wężyk map sensora - coś tam siorbało, ale nic z wężyka się nie wylało. Logi wyglądają teraz tak: http://vaglog.pl/log_204678.html

Stawiam na to, że wyglądają lepiej, ale czy dobrze? Wcześniej było bardziej chaotycznie: http://vaglog.pl/log_201168.html, chyba, że spowodowane to było logowaniem 2 grup naraz. Tak więc teraz zostaje jedynie turbo...

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to na albo żle złożone turbo albo ten wężyk co ci pisałem jest zaolejony prosty test zdejmujesz i zakładasz wężyk od gruszki i patrzysz jaki skok ma sztanga ma być około 2 cm po logu widać ewidetnie dalej przeładowanie map sensor w ecu bardzo rzadko siada praktycznie sie nie spotkałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to turbo jedynie, pisałem przecież, że wężyk przedmuchiwałem i nic mu nie było. Sztanga sama w sobie też miała prawidłowy skok - pozostaje jedynie regulacja, tylko skoro mam niedoładowanie przy dole a przeładowanie na górze to już wgl nie wiem jak to ogarnąć.

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na sztandze są fabryczne oznaczenia farbą


Przed czyszczeniem turbo miałeś brak podciśnienia czyli łopatki nie pracowały po czyszczeniu masz przeładowanie czyli wygląda że coś zle złożyłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy nie powinno albo przeladowywac od poczatku do konca albo niedoladowywac jezeli cos jest przestawione? Tak czy inaczej biorę teraz turbo na target tylko bede w d*pie jak jednak wyjdzie na moje ze pierscien jest dobrze wlozony - bo nie mam pomyslu co ruszyc dalej...

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie od początku do końca turbina zaczyna ciągnąć od powiedzmy 1700 obr w zwyż przeważnie między 2.5 tys zaczyna przeladowywac rozbieraj turbo dużo pracy nie ma Weź zdjęcia z neta i porównaj czy jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra w końcu rozdłubałem swoje turbo. Koniec końców mieliście racje z tym pierścieniem :D (Daduś zjebałeś :> ) Poskładałem wszystko z powrotem i chu... steczka :> http://vaglog.pl/log_231295.htmlniedoładowanie: - już wolałem to przeładowanie, bo teraz to się wcale nie da jeździć. Kod błędu:

1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference

pewnie nie wnosi nic więcej jak logi. Zauważyłem, że na biegu jałowym jak zdejmę wężyk z gruszki i założę go z powrotem to sztanga unosi się do samej góry i nagle opada do połowy. Czyżby gruszka walnięta - tylko czy wtedy nie powinna się z powrotem podnosić sztanga do góry i opadać i tak cyklicznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie podcisnienie traci sie na wejsciu do gruszki. Jutro jak pojdzie dobrze dokladnie obcykam gdzie sie traci. Prawdopodobnie jebne, bo obstawiam teraz N75 ktory mam "NOWY od kilku miesiecy", a tak samo jebnela mi pompa hamulcowa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyjaśniłem jak to wygląda: podciśnienie rośnie do 0,7-0,8 i nagle spada do 0,2-0,3 czy coś w ten deseń. Gdyby zwyczajnie nie osiągało jakiejś wartości to też obstawialbym nieszczelność układu. Choć pewnie różnie może być.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

http://vaglog.pl/log_232056.html

żadnych błędów - wygląda na to, że w końcu jest cacy (wprawdzie nie blokowałem jeszcze licznika po tym zabiegu, ale wygląda obiecująco). Nowy N75 który kupiłem prawdopodobnie od początku był wadliwy, bo wsadziłem stary i wszystko działa jak powinno (ja to mam szczęście z tymi nowymi zamiennikami...).

Dziękuję wszystkim za pomoc. Jakby ktoś był w gliwicach/katowicach na zlocie to dajcie znać na priv to wpadnę z bażantem :P

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...