skaziks Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Witam , Kolego Matrix1540 mam podobny problem do Twojego , sprawa wygląda następująco mam wyciek z kolektora wydechowego (najprawdopodobniej) ponieważ jedna śróba mocowania kolektora jest ulana olejem , co za tym idzie olej kapie centralnie na alternator Wyciek tylko po stronie pasażera czyli bank 1,2,3 . Za mojej dwuletniej kadencji z tym autem wtrysków nie ruszałem , ale wyciek jest chyba od samego początku zakupu . Dziś byłem w aso po uszczelki miedziane oraz oringi czane. Zastanawiam się czy może to być winne całemu zamieszaniu . Czy uporaliście się z tym wyciekiem raz na dobre ? Czy ciężko wyciągnąć wtryski? , oraz czy wiąże się to z jakimś dodatkowym kodowaniem itp ? Proszę o pilną odpowiedź Audi q7 3.0tdi Edytowane 2 Września 2015 przez skaziks
Matrix1540 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 Wymiana oringów powinna załatwić sprawę, jeżeli chcesz wyciągnąć wtryski 1,2,3 to masz prościej bo tylko filtr powietrza wyciągasz, odpinasz nadmiary, wykręcasz przewody paliwowe, wypinasz wtyczki i odkręcasz imbusem chyba 5' pokrywki maskujące śróbki z wtysków. Jak skręcisz te pokrywki to masz dostęp do nakrętek 10' od wtrysków. Wyjść powinny bez problemu-jak nie zamienisz wtrysków z cylindrami to nie trzeba kodować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się