gamelek Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Posiadam audi a4 1.8t silnik AEB. Samochod posiada chip, turbo od s3, 3" wydech i dalcblack wastgate. Laduje niby 1.3 -1,4 bar Problem: 1. Obroty faluja na biegu jalowym 2. Po dodaniu gazu gdy turbo juz sie wkreci silnik doslownie odcina. Nie ma spadku mocy, lecz mocno szarpie i nie przyspiesza. Po wciscniecu pedalu gazu w podloge na jalowym auto wkreca sie do jakis 4.5 tys po czym spada stopniowo do 4. 3,5 tys. Podmienilem przepustnice falowanie na jalowym ustalo po czym zaraz powrocilo. Podmienilem przeplywomierz i falowanie nie ustalo. nie sprawdzilem czy silnik dalej odcina. Mial ktos podobny przypadek? czy moze byc to N75 zawor? Mozna go odpiac i przejechac sie by sprawdzic czy to grozi przeladowaniem i uszkodzeniem silnika? Edytowane 1 Lutego 2015 przez gamelek
kkrzysiekk555 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Z tym zaworem nie pomoge, ale może wina chipa??? znajomi mieli problem w passacie b5 TDika 110km podciągneli do 140km i auto jeździło ok 3 miesięcy normalnie a potem dymił szarpał i jak mu dawał w gaz to przyśpieszał i nagle z wciśniętym gazem zaczął słabnąć. Był to naszczęście jakiś box za 500zł kupiony a nie mapa wgrana na hamowni, po odpięciu wszystko wróciło do normy po za wykręconymi półośkami na drugą strone które już były do wymiany, tak, że przez zwiększoną moc korbowód ponoć też dostał po d*pie
kabanos78 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Sprawdź zawór DV, i daj znać czy jest szczelny od strony podciśnienia (cienki wężyk z kolektora ssącego).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się