Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ucieka plyn chlodzacy


Piteros1

Rekomendowane odpowiedzi

witam

od jakiegos czasu ubywal mi plyn chlodzacy, dzisiaj na podworku pach plama pod samochodem, dolalem ze 4 litry zeby byl stan, przejechalem raptem 13 km i nie ma plynu, w kanale patrzylem po zalaniu to nic tam sie nie lalo strumieniami co jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochod to chyba wiadomo po tym w jakim dziale zalozone ale dobra, 1,9tdi afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wiem więcej sprawdź czy nie przecieka przy termostacie lub na dolnym wężu łączącym z chłodnicą bo tam masz oringi które z czasem twardnieją i przepuszczają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a było coś widać na silniku jakieś plamki płynu zbiorniczek wyrównawczy był suchy w ogóle nigdzie żadnych oznak skąd mogło coś pocieknąć ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pod silnikiem widac, i plama pod autem po stronie pasazera


a moze, to przez to ze jak stal nie mial temp to nic tam nie cieklo, a jak jechalem termostat sie otworzyl i wtedy cos tam cieknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze ale mozesz sprawdzić jeszcze kruciec z tylu silnika moze tam cos gdzies

Wysłane z mojego LT18i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości przypadku cieknie z krućca z tyłu silnika lub trójnika co masz czujnik temperatury ale sprawdz to na zimnym silniku wtedy cieknie na gorącym silniku odparuje i nic nie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wywala Ci przez zbiornik od dołu? Węże nie są twarde? Wtedy to albo korek zbiornika do wymiany, albo, jak było u mnie- miałem silnik do roboty bo walił w węże - spaliny w płynie. Przy spokojnej jeździe nie wyrzucalo, ale jak go pokręciłem to już musiałem lecieć po płyn.

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź krócieć od boku,który wchodzi w blok silnika( jest tam wpięty w niego czujnik temp silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nagrzewica? Parują szyby?

ciezko powiedziec, ale paruja ale to chyba w kazdym paruja, ja dzisiaj wymienialem termostat, pozniej nad termostatem po zagotowaniu gdzies tam cieklo ale weze cale, teraz z korka wyciaglem uszczelke dalej nic, a to normalne ze wiatrak caly czas kreci ??

jutro sprobuje wywalic termostat, zeby uruchomic duzy obieg bo cos z nim nie halo, chlodnica nie jest jakas ciepla

wyciaglem korek calkiem, poziom ponizej minimum ale przynajmniej nie wywalilo do konca, sprobuje dolac plyn i dalej bez korka jezdzic

Może nagrzewica? Parują szyby?

ciezko powiedziec, ale paruja ale to chyba w kazdym paruja, ja dzisiaj wymienialem termostat, pozniej nad termostatem po zagotowaniu gdzies tam cieklo ale weze cale, teraz z korka wyciaglem uszczelke dalej nic, a to normalne ze wiatrak caly czas kreci ??

jutro sprobuje wywalic termostat, zeby uruchomic duzy obieg bo cos z nim nie halo, chlodnica nie jest jakas ciepla

wyciaglem korek calkiem, poziom ponizej minimum ale przynajmniej nie wywalilo do konca, sprobuje dolac plyn i dalej bez korka jezdzic

dolalem plynu korek zakrecilem ale bez zaworka, i znowu wywalilo, i wogole cieply plyn nie przechodzi przez chlodnice tak jakby termo trzymal, ale termo wymieniony, a jakie by byly objawy uszkodzonej pompy wody? a i jeszcze problem ze zimne powietrze leci z nadmuchow czasem tylko przez chwile lekko cieplejsze

Edytowane przez Piteros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jakby był zapowietrzony albo jak próbujesz odpowietrzyc termostat się nie otwiera

Edytowane przez goldi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne że wiatrak kręci się cały czas, bo jest na szprzegle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jakby był zapowietrzony albo jak próbujesz odpowietrzyc termostat się nie otwiera

a nie powinen sie sam odpowietrzyc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak kruciec dolny idacy do pompy wody jest do wymiany, udalo mi sie dzisiaj to zlokalizowac, zobaczymy czy po wymianie bedzie ok

znaczy sie nie kruciec tylko jeden z dwoch wezy idacy do pompy


tak kruciec dolny idacy do pompy wody jest do wymiany, udalo mi sie dzisiaj to zlokalizowac, zobaczymy czy po wymianie bedzie ok

znaczy sie nie kruciec tylko jeden z dwoch wezy idacy do pompy

to chyba nawet te weze http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5036280789&ars_source=ars&ars_socket_id=16&ars_rule_id=91jak je okreslic w sklepie motoryzacyjnym zeby wiedzial o co mi chodzi to sa te weze zaraz na termostatem

Edytowane przez Piteros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj do mnie przyszła nówka za 7zł ze sklepu aparts.pl,więc nie opłaca się brać używki

048 121 063 numer węża

Edytowane przez pandamix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem chcialem tylko zobrazowac


A macie numer tego weza obok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...