Gość Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Witam wszystkich. Po kilku mniejszych i większych problemach z moim autkiem muszę jeszcze ogarnąć plyn do wspomagania, bo zauważyłem że jak kręce kierownicą na jałowym biegu (autko stoi dla jasności) to pod koniec kręcenia obroty mi spadają jakby pompka się męczyła . i cholera płyn mam brązowy. mam nadzieje że maglownica jest ok i na początek chce wymienić płyn z płukaniem. Ma ktoś może manuala jak to zrobić z zdjęciami ? Widziałem manuale do A6 A8 A4 B7 A4 B6 ale za cholere nie umię znaleść do A4 B5 1.8t :/
Mesiah Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 bo zauważyłem że jak kręce kierownicą na jałowym biegu (autko stoi dla jasności) to pod koniec kręcenia obroty mi spadają jakby pompka się męczyła To normalne. Płyn wymieniasz jak w każdym innym aucie.
Basman81 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 MIełem juz w huu aut ze wspomaganiem i jeszcze nigdy plynu nie wymieniałem bo po co jak nic sie nie dzieje .To tak jakby w skrzyni też olej wymieniać no ale różni maniacy w sumie są .Na dolewke tylko wlałem minerała bo po prawie 20 latach troszkę wyparowało . Z obrotami to normalka popompuj hamulec na postoju obroty też spadną
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Płyn się wymienia. Szczególnie w audi z tymi kiepskimi maglami. Płyn chłonie wilgoć i układ rdzewieje. Ja swoją b5 sprowadziłem z padniętym maglem. Płyn był prawie czarny ze starości a listwa w maglu skorodowała tak ,że nie nadawał się do regeneracji. Wszystko było szczelne i osłony drążków całe. Jak chcesz możesz nie wymieniać ale moim zdaniem ryzykować z powodu 50zł raz na dwa lata to głupota.
Basman81 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Płyn się wymienia. Szczególnie w audi z tymi kiepskimi maglami. Płyn chłonie wilgoć i układ rdzewieje. Ja swoją b5 sprowadziłem z padniętym maglem. Płyn był prawie czarny ze starości a listwa w maglu skorodowała tak ,że nie nadawał się do regeneracji. Wszystko było szczelne i osłony drążków całe. Jak chcesz możesz nie wymieniać ale moim zdaniem ryzykować z powodu 50zł raz na dwa lata to głupota. Masz racje tylko czasem wole nie ruszać gówna póki nie śmierdzi może błąd ale odpokać nic sie jeszcze nie stało heh , teraz akurat odpierdzielam motorek tam z wszystkim sie pierdziele wymieniam czyszcze itp. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się