Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zacięta klapa komory silnika


Maciej CIN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś z kolegów forowiczów zna dobry sposób, aby otworzyć przednią maskę komory silnika :mysli: Niestety w mojej niuni prawdopodobnie coś się przycieło na zamku i w sposób konwencjonalny nie mogę jej otworzyć. Byłbym strasznie wdzięczny za podpowiedź w tej sprawie!!! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba trzeba na kanał, osłony silnika out i kombinacje.

Ja tak miałem po zrzutce przodu, po złożeniu spadło zabezpieczenie linki otwierania maski i lipa. Zajęło to chyba z godzinkę, bo nie dało się nic wsadzić między osłony rozrządu a chłodnicę (2.5), walczyliśmy drutem.

Jak u Ciebie w 1.9 jest więcej miejsca i da się wsadzić łape to szybko pójdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem to w swojej slicznotce zrobilem tak wyciagnelem grill trzeba sie troche omeczyc, darade i potem to juz bez problemu pojdzie, w nowszej wersji to sadze ze zasada pozostala ta sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że w B6 nie da rady. Ale jak nie otworzyłeś możesz spróbować (sześć zatrzasków od góry i po jednym po bokach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak!!! Czyli jedyna słuszna droga prowadzi przez grilla. A terez możecie mi powiedziec jak trzymają tę zatrzaski? Gdzie dokładnie się znajdują? W jaki sposób je wyrwac? Czy też ewentualnie należy je podważac?, a może trzeba zrobic sobie jakis mały przyrząd do otwarcia tego diabelstwa, który ułatwiłby cały zabieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boczne są między 2 i 3 poprzeczką od góry, a górne nad pionowymi "słupkami" :), co druga, 6 sztuk. Jakimś hakiem musisz je dociskać w kierunku grilla, znaczy górne w dół a boczne w kierunku znaczka Audi.

Nie zadziałał sposób od dołu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo dzięki kolego. Jak dojrzeje do podjęcia działania w tej sprawie niewątpliwie wykorzystam twoje informacje.[br]Dopisany: 14 Październik 2008, 10:57_________________________________________________Niestety jedyna słuszna droga prowadzi przez.......??? nie grila, a przez dziurę po zdjęciu osłony silnika. Po otwarciu już samej klapy stwierdzam, iż metoda przez grila to zawodna technika i tak na prawdę nie prowdzi do zamka klapy, a do pasa przedniego pojazdu. Poza tym większośc zatrzasków może byc przy tym uszkodzona. Tak więc Panowie w przypadku awaryjnego otwierania należy auto atakowac z poziomu kanału przy wsparciu twardego (mało giętkiego) około 50 cm pręta lekko wygiętego na końcu w hak tak, aby można było nim manipulowac przy łączeniu linki z zamkiem. Trochę manualnych ruchów i klikkk..klapa otawrta. Dziękuję za podpowiedzi w tej sprawie!!! Jak to mówią... co dwie głowy to nie jedna :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku przyczyną zaciętej klapy było smoistne wyczepienie się linki przy samym zamku. Linka w tym miejscu jest obudowana pastykową oslonę, która połączona jest z mechanizmem zamka na tzw. zatrzask!!! Brrr.... nie lubie tego slowa. Oto sprawca całego klapowego zamieszania :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...