Skocz do zawartości

tomajmycha

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomajmycha

Osiągnięcia tomajmycha

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z Lupo. Od jakiegoś czasu "paliła" się kontrolka silnika. Sprawdziłem go VAG-iem i oto LOG: Chassis Type: 6X - VW Lupo Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,35 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 030 906 032 CP Component: ME7.5.10 3573 Coding: 00001 Shop #: WSC 00046 WVWZZZ6XZ2B033899 VWZ1Z0A1919882 5 Faults Found: 16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit Malfunction P0141 - 35-00 - - 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction P0135 - 35-10 - - - Intermittent 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - Readiness: 0000 0001 Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 6X0 920 801 Component: KOMBIINSTRUMENT BOO V24 Coding: 00141 Shop #: WSC 00001 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 6X0 953 257 Component: IMMO 0008 Coding: 00001 Shop #: WSC 00046 WVWZZZ6XZ2B033899 VWZ1Z0A1919882 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Sądziłem, że to sonda lambda więc ją wymieniłem. Po przejechaniu kilku dziesięciu kilometrów kontrolka zapaliła się ponownie. Sprawdzam jeszcze raz i błędy podobne tzn. takie: Chassis Type: 6X - VW Lupo Scan: 01,02,03,08,15,17,19,25,35 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 030 906 032 CP Component: ME7.5.10 3573 Coding: 00001 Shop #: WSC 00046 WVWZZZ6XZ2B033899 VWZ1Z0A1919882 5 Faults Found: 16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit Malfunction P0141 - 35-00 - - 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-10 - - - Intermittent Może ktoś mi poradzić gdzie szukać usterki?
  2. Podzielam zdanie henias1987 jakieś dwa miesiące temu miałem ten sam problem i zrobiłem podobnie. Zdjąłem grill po nie małych trudach i później w związku z tym, że nie miałem nadal dojścia do zamka odkręciłem do maski blokadę otwarcia. 3 śruby.
  3. Dziękówa. Sprawdzę to jeszcze i uśmiechnę się pewnie do serwisu heh ;([br]Dopisany: 14 Wrzesień 2008, 12:37_________________________________________________Trochę to trwało ale jest poprawa. Żeczywiście wcześniej wyczuwałem, że zaraz po zwolnieniu pedału hamulca auto nie koniecznie ruszało "samo" trzeba było trochę gazu albo chwilę dłużej czekać. Sprawdziłem to z kumplem. Stanął z tyłu auta i obserwował światła stop. Mówił, że nawet gdy już przez chwilę jechałem to cały czas stop się "palił". W końcu doszedłem do tego czujnika został wymontowany. Nie było śladów korozji na tsykach po jego rozebraniu ale styki przeczyściłem. Poza tym jest tam swego rodzaju regulacja. Nazwał bym to regulacją czułości :>. Bolec który odpowiada za rozłączanie i załączanie styków można po prostu regulować. Tak więc styki przeczyszczone czujnik wyregulowany i teraz jest ok. Jak narazie reakcja skrzyni jest w porządku no i błędów nie ma. Ograniczyło się też dość znacznie dymienie przy wysokich obrotach ale układ dolotowy muszę jeszcze sprawdzić. Jest to dość kłopotliwe bo wiąże się ze zdjęciem zderzak a no to trzeba czasu . Nasuwa się tylko pytanie co z odpalaniem zimnego motoru. (Pisałem o tym wcześniej). Myślałem może świece? Dziękówa za wszelką pomoc.
  4. Ok spróbuję. Później napiszę co i jak.[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2008, 12:49_________________________________________________Yeahhhhhhhhh :> działa. Podmieniłem ze starej kiery cały moduł tzn. przyciski i płytki krzemowe, instalacja elektryczna w poduszce powietrznej. Użyłem tych ze starej poduchy no i działa. Dzięki za rady pozdrawiam
  5. Właśnie jeszcze patrzyłem na kiere i wsumie przyciski się nie świecą ale jak nacisnę któryś z nich to się wszystkie zapalają heh. Ciekawe może jakiś konflikt modelu poduchy. piny może pozamieniane od tego sterowania??
  6. Błędu poduszki nie ma. Ale klakson nie działa i klawisze się nie świecą. Myślałem że może taśma pod kierą ale poduszka właśnie jest ok.
  7. No dobra to wiem. Ale czy gdzie znajduje się ten czujnik wie ktoś może?
  8. Oryginalnie też była kiera z multi taśma itp. wszystko było. Dlatego kupiłem z funkcjami no ale nie działa no i sygnał też nie działa
  9. Witam. Mam problem z moją kierą multi taką jak tu: http://moto.allegro.pl/item436815219_air_bag_audi_a4_a6_a8_tt_po_2001_multifunkcja_8e0.html Mianowicie po tym jak kupiłem furkę miała wystrzelone Airbagi. Kupiłem "nową" poduszkę i po jej zainstalowaniu i ustawieniu sterownika AIRBAG jest ok ale jest problem z przyciskami sterującymi i sygnałem. Problem taki, że nie działają heh. Może mi ktoś pomóc opisać jak to uruchomić jak to zrobić za pomocą VAG Pozdrawiam
  10. Witam po długim oczekiwaniu jest LOG Wklejam logi z VAG-a Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8E0 907 401 Q Component: 2.5l V6 TDI G000AG 0011 Coding: 02017 Shop #: WSC 63351 00006059 130 106JC150_1.V79642159289 1 Fault Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 01J 927 156 FA Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 3022 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 17087 - Brake Switch B Circuit Malfunction P0703 - 35-10 - - - Intermittent Domyślam się, że to jakiś czujnik pozycji pedału hamulca dodam, że to multitronik. Co z tym robić??? ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04459 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - -
  11. Widzę, że muszę zakupić VAG-a. A może ktoś mi podesłać na email jakieś pełne oprogramowanie? Kabelek kupie od viaken i myślę, że będzie si.
  12. Witam. Podczas jazdy furmanką zaczyna mi mrugać kontrolka od świec żarowych po czym po jakimś czasie gaśnie. Później albo się już nie zapala lub znowu coś jej "odbija" i sobie przez chwilę pomruga. Dodam, że po przekręceniu kluczyka wszystko jest ok. kontrolka gaśnie po sekundzie ale w sumie to jest problem z odpaleniem fury tzn. kręci znacznie dłużej gdy jest zimny i potrafi solidnie przy tym przydymić. Poza tym przy większych obrotach silnika jak oczywiście auto już jest rozgrzane robi tzw. "zasłonę dymną". Tak sobie myślę czy mój motor jest już na wykończeniu czy jakaś błachostka. Auto jest wsumie świeżo sprowadzone ponad 200tyś przebiegu głównie na autostradach po wymianie wszystkich filtrów, rozrządu, olej. Czy problem z dymieniem może leżeć w ustawieniu momentu wtrysku?? No i co z tymi świecami?? Proszę o pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...