Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Kontrolka podgrzewania świec żarowych. Lubi przydymiać.


tomajmycha

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Podczas jazdy furmanką zaczyna mi mrugać kontrolka od świec żarowych po czym po jakimś czasie gaśnie.

Później albo się już nie zapala lub znowu coś jej "odbija" i sobie przez chwilę pomruga.

Dodam, że po przekręceniu kluczyka wszystko jest ok. kontrolka gaśnie po sekundzie ale w sumie to jest problem z odpaleniem fury tzn. kręci znacznie dłużej gdy jest zimny i potrafi solidnie przy tym przydymić.

Poza tym przy większych obrotach silnika jak oczywiście auto już jest rozgrzane robi tzw. "zasłonę dymną".

Tak sobie myślę czy mój motor jest już na wykończeniu czy jakaś błachostka.

Auto jest wsumie świeżo sprowadzone ponad 200tyś przebiegu głównie na autostradach po wymianie wszystkich filtrów, rozrządu, olej.

Czy problem z dymieniem może leżeć w ustawieniu momentu wtrysku?? No i co z tymi świecami?? Proszę o pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma racje, podepnij VAG-a,

gdy bedziesz mial juz wyniki, wklej na forum numery bledow i ew. ich tresc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że muszę zakupić VAG-a. A może ktoś mi podesłać na email jakieś pełne oprogramowanie?

Kabelek kupie od viaken i myślę, że będzie si.

nikt pelnego oprogramowania nie podesle poniewaz to program komercyjny. i jest platny do tego dosteny tylko z interfacem. wiec nie pros na forum publicznym o tego typu pomoc - to nielegalne. poczytaj nt VAG w dziale diagnostyka VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długim oczekiwaniu jest LOG

Wklejam logi z VAG-a

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8E0 907 401 Q

Component: 2.5l V6 TDI G000AG 0011

Coding: 02017

Shop #: WSC 63351

00006059 130 106JC150_1.V79642159289

1 Fault Found:

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans

Controller: 01J 927 156 FA

Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 3022

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

17087 - Brake Switch B Circuit Malfunction

P0703 - 35-10 - - - Intermittent

Domyślam się, że to jakiś czujnik pozycji pedału hamulca dodam, że to multitronik.

Co z tym robić???

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1726

Coding: 04459

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się, że to jakiś czujnik pozycji pedału hamulca dodam, że to multitronik.

Co z tym robić???

Wymienić :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia pedału hamulca znajduje się za pedałem hamulca :cool1: element nr 4,tak jak na załączonym obrazku jest wielkości troszke większej niż paczka zapałek a mniejszy niz paczka papierosów.

006b4cc7d7e63c89.jpg

Tylko ostrożnie przy wymianie bo to bardzo delikatny element.

Jak ci się zapali jeszcze raz kontrolka świec tz. zacznie migać w czasie jazdy to naciśnij delikatnie pedał hamulca jeśli od razu zgaśnie to znaczy że ewidentnie czujnik położenia powiedział pa pa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękówa. Sprawdzę to jeszcze i uśmiechnę się pewnie do serwisu heh ;([br]Dopisany: 14 Wrzesień 2008, 12:37_________________________________________________Trochę to trwało ale jest poprawa.

Żeczywiście wcześniej wyczuwałem, że zaraz po zwolnieniu pedału hamulca auto nie koniecznie ruszało "samo" trzeba było trochę gazu albo chwilę dłużej czekać. Sprawdziłem to z kumplem. Stanął z tyłu auta i obserwował światła stop. Mówił, że nawet gdy już przez chwilę jechałem to cały czas stop się "palił".

W końcu doszedłem do tego czujnika został wymontowany. Nie było śladów korozji na tsykach po jego rozebraniu ale styki przeczyściłem. Poza tym jest tam swego rodzaju regulacja. Nazwał bym to regulacją czułości :>. Bolec który odpowiada za rozłączanie i załączanie styków można po prostu regulować.

Tak więc styki przeczyszczone czujnik wyregulowany i teraz jest ok. Jak narazie reakcja skrzyni jest w porządku no i błędów nie ma.

Ograniczyło się też dość znacznie dymienie przy wysokich obrotach ale układ dolotowy muszę jeszcze sprawdzić.

Jest to dość kłopotliwe bo wiąże się ze zdjęciem zderzak a no to trzeba czasu :).

Nasuwa się tylko pytanie co z odpalaniem zimnego motoru. (Pisałem o tym wcześniej).

Myślałem może świece?

Dziękówa za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...