KowaI Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Mam problem z wycieraczkami przednimi. Zatrzymują się nie w tym miejscu co powinny. Zatrzymują się o pół obrotu za daleko. Jak włączę je żeby raz zebrały to idą do góry do dołu i powinny zostać na dole a one idą do góry i zostają w maksymalny lewym wychyleniu. Cały mechanizm nie jest zatarty bo pracują normalnie, przerwy też są i na najszybszym biegu jest szybciej niż na innych. Rozbierałem przekaźnik 377 i są w nim na przekaźniki i jakiś scalak. Cewki w przekaźnikach są OK bo je mierzyłem i już zgłupiałem o co chodzi. Może ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem. Bo nie wiem który element jest odpowiedzialny za informowanie silnika kiedy ma się zatrzymać.
jacek70 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Poczytaj temat o zatartym mechaniźmie wycieraczek. Masz do przeglądnięcia mechanizm i tarcze silnika.
KowaI Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 Ale to da się naprawić czy szukać drugiego mechanizmu?. Bo jak to wyjmę to bym dwa razy tego nie rozbierał tylko założył drugi.
jacek70 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 W twoim przypadku działa, a więc czyszczenie i smarowanie powinno wystarczyć.
KowaI Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 OK naprawiłem. Faktycznie było z jednej strony zapieczone i przez to przesunęło się o dokładnie pół obrotu regulacja na środkowej śrubie. Wszystko przeczyściłem papierem ściernym i nasmarowałem smarem grafitowym. Tylko trzeba się troche nakombinować żeby ustawić dobrze na środkowej śrubie. Pozdrawiam i dięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się