Maniu. 0 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Auto jeszcze przed zakupem miało wycięte katalizatory, widać po spawach, że było coś kombinowane ze środkowym tłumikiem, był ponownie wspawywany. Poniżej film, jak wydech brzmiał po zakupie....dodatkowo był przedmuchany jeden łącznik elastyczny. Chcąc zrobić coś z tym paskudnym dźwiękiem wyciąłem tłumik środkowy i zmieniłem łączniki na wzmacniane. Dźwięk się zmienił, ale nie na plus...słychać, że przedmuchało tłumik końcowy tak jakby był pusty. Po samym wycięciu środkowego na żywo brzmiał całkiem fajnie, po wspawaniu łączników głos się zepsuł i znowu brzmi jak jakieś stare BMW z dziurawym wydechem - aktualny dźwięk przedstawiony na 2 filmie. Zamiast katów jest jakaś zwykła rura zbliżona do średnicy ori rury, minimalnie mniejsza, zamiast środkowego jest kwasówka 2,5". Próbować wycinać końcowy czy co zrobić z tym fantem, żeby fura zaczęła jakoś sensownie brzmieć? Liczę na pomoc, bo aż wstyd depnąć mocniej https://www.youtube.com/watch?v=A5MpaiqjxRQ https://www.youtube.com/watch?v=JpHOUpMQt7Y Przelotowy tłumik środkowy coś pomoże? I wtedy wycinka końcowego... Coś takiego da radę? http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-przelotowy-turboworks-2-5-63-i5131570759.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świstak. 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Wycinaj ten końcowy !!! Nie dygaj, wycinaj go i pokazuj efekt, będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Dla mnie na 1 filmiku brzmi jak byś miał dziurawy wydech. Tnij końcowy i pokazuj jak gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu. 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Na pierwszym filmie były przedmuchy na łącznikach elastycznych. Wytnę końcowy, jak będę miał kasę na tłumik rozprężny w razie gdyby coś nie wypaliło z dźwiękiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Przecież to wolnossak. Jak na razie jesteś na dobrej drodze do utraty mocy nic więcej. Nie możesz go tak odprężać na wydechu. Doprowadź go do fabrycznego stanu i wyjdziesz na tym najlepiej w ten sposób. Znam na wylot 2.6 abc i 2.8 aah. Już z racji wieku z fabrycznych 170 km zostało Ci poniżej 160. Odpręż wydech , dorzuć stożek a nie będziesz miał 150. Mój aah po samym wycięciu katów gorzej jechał na dole a resztę wydechu miałem ori. U Ciebie musi być niezły kibel. Przywróć to jako tako do serii i baw się końcowym albo rób od podstaw u kogoś kumatego i hamuj auto Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 daj koncowy borla lub supersprint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu. 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Wstawię rozprężający w miejscu środkowego i końcowy wtedy poleci, ale najpierw muszę go uruchomić, bo od wczoraj nie mam iskry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 dzwiek jak w oplu omega B 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Panowie może nie bardzo na temat moje pytanie ale czy uklad wydechowy z a4 b5 98r 2.8Q pasował by do a6 c5 ? takze w V-łce i Q? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się