Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła w Audi A4 B6 2.0


przemek1259

Rekomendowane odpowiedzi

Więc można by ją wykluczyć. Może przedmuchy silnika idą w dolot przez czwórnik, przepływomierz nie mierzy tego powietrza?

Do zbadania wystarczy odpiac czwórnik od dolotu i zamknąć wlot. W 1.8t zastosowano zaworek odmy. U mnie termokurczki są po modzie odmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja odma idzie całkowicie do atmosfery. Otwór od czwórnika zatkany. Poprawy brak ale przynajmniej czysty dolot.


Jeszcze muszę sprawdzić jedną rzecz jak zrobię dam znać co zrobiłem i czy pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam sprawną kierownice powietrza. Mam uszkodzoną przepławkę od ALT która gdzieś leży w garażu i chciałem ją "przewiercić" aby zwiększyć przepływ powietrza. Jutro zapodam wam zdjęcie jak ją przewierciłem i jak będę miał chwilę czasu to zamontuje ją w Audi i dam znać z eksperymentu.

A Ty Seba z Konina jesteś dopiero teraz zauważyłem :) tak się składa ze ja z okolic Konina :) często widuję chyba Twoją Audi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam juz taka przeplywke z otworem u siebie w garazu. Wczesniej mialem VW Bore i taki mod przeplywki swietnie podzialal, w audi przynajmniej u mnie nic nie dalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka bez otworu pokazywała ok 60 g/s a z otworem 70 g/s ale podczas wiercenia chyba ją uszkodziłem jeszcze bardziej bo nieraz przyspieszał ok a nieraz nie szło ujechać. A nie będę ryzykował wiercenia w tej przepławce co mam założona w Audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie same objawy w Oplu Vectrze B 1.6 16V i mam je teraz w Audi 2.0 ALT. Przyzwyczaiłem się już do tego bo w Viki wyczyściłem wszystko co można było, powymieniałem wężyki podciśnienia i dalej to samo a tam przepływomierza nie ma. Nawet nie zauważyłem tego w Audi już tak się przyzwyczaiłem i nie zwróciłem uwagi na to że przy zmianie biegu po wciśnięciu sprzęgła obroty nieznacznie wzrastają by potem opaść. 7 lat jazdy Oplem przyzwyczaiło do wielu niedogodności :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie kusi przewiercić moją przepławkę co aktualnie w Audi jeździ ale boje się ze ją uszkodzę :) jakbym miał wiertarkę stołową to bym się nie zastanawiał a zwykłą wiertarką to wiertło wpadnie i lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W plastiku można też wypalić rozgrzanym gwoździem i nie ma problemu z wepchaniem za głęboko. Jaka tam jest średnica otworu, a jaką chcecie uzyskać, bo nawet nie wiem?

edit: Aha już przeczytałem ten artykuł i wiem o co chodzi, myślę że wypalenie otworu będzie bezpieczniejsze od wiercenia ;)

Edytowane przez kubunia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku na wolne spadanie obrotów pomogła wymiana dziurawej membrany kierownicy powietrza na nową. Warto sprawdzić czy gruszka działa prawidłowo i przestawia długość kolektora dolotowego. Po naprawie autko jest żwawsze i obroty przy zmianie biegów spadają natychmiastowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, rusza się. Mechanik jak wkrecał ją w kolektor to ciężko wchodziła. To normalne?

Wykreciłem kierownicę i nie da się źle jej złożyć. Poza śladami oleju na lopatkach wszystko ok

Ciężko wchodzi przez oring uszczelniający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...