mati95115 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ja nawet odłączałem ogrzewanie przepustnicy ale nic to nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Więc można by ją wykluczyć. Może przedmuchy silnika idą w dolot przez czwórnik, przepływomierz nie mierzy tego powietrza? Do zbadania wystarczy odpiac czwórnik od dolotu i zamknąć wlot. W 1.8t zastosowano zaworek odmy. U mnie termokurczki są po modzie odmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Moja odma idzie całkowicie do atmosfery. Otwór od czwórnika zatkany. Poprawy brak ale przynajmniej czysty dolot. Jeszcze muszę sprawdzić jedną rzecz jak zrobię dam znać co zrobiłem i czy pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 To zostaje już tylko kierownica powietrza w kolektorze dolotowym Mati, mów jak ojcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 No ja mam sprawną kierownice powietrza. Mam uszkodzoną przepławkę od ALT która gdzieś leży w garażu i chciałem ją "przewiercić" aby zwiększyć przepływ powietrza. Jutro zapodam wam zdjęcie jak ją przewierciłem i jak będę miał chwilę czasu to zamontuje ją w Audi i dam znać z eksperymentu. A Ty Seba z Konina jesteś dopiero teraz zauważyłem tak się składa ze ja z okolic Konina często widuję chyba Twoją Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Siemka ziomek czerwona bestia, jedyna czerwona b6 na PN to moja Czytałem coś o tym sposobie, ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 o tamim modzie myslisz ??? http://samnaprawiam.com/poradniki-2647-czyszczenie-przeplywomierza-bosch-bmw.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dokładnie ten artykuł czytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 tak tak to chcę zrobić ale jak na razie brak czasu ale jutro postaram się to ogarnąć i jak coś dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 mam juz taka przeplywke z otworem u siebie w garazu. Wczesniej mialem VW Bore i taki mod przeplywki swietnie podzialal, w audi przynajmniej u mnie nic nie dalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Przepływka bez otworu pokazywała ok 60 g/s a z otworem 70 g/s ale podczas wiercenia chyba ją uszkodziłem jeszcze bardziej bo nieraz przyspieszał ok a nieraz nie szło ujechać. A nie będę ryzykował wiercenia w tej przepławce co mam założona w Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubunia Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Miałem takie same objawy w Oplu Vectrze B 1.6 16V i mam je teraz w Audi 2.0 ALT. Przyzwyczaiłem się już do tego bo w Viki wyczyściłem wszystko co można było, powymieniałem wężyki podciśnienia i dalej to samo a tam przepływomierza nie ma. Nawet nie zauważyłem tego w Audi już tak się przyzwyczaiłem i nie zwróciłem uwagi na to że przy zmianie biegu po wciśnięciu sprzęgła obroty nieznacznie wzrastają by potem opaść. 7 lat jazdy Oplem przyzwyczaiło do wielu niedogodności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Mnie kusi przewiercić moją przepławkę co aktualnie w Audi jeździ ale boje się ze ją uszkodzę jakbym miał wiertarkę stołową to bym się nie zastanawiał a zwykłą wiertarką to wiertło wpadnie i lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 nie wpadnie jesli je stępisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubunia Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) W plastiku można też wypalić rozgrzanym gwoździem i nie ma problemu z wepchaniem za głęboko. Jaka tam jest średnica otworu, a jaką chcecie uzyskać, bo nawet nie wiem?edit: Aha już przeczytałem ten artykuł i wiem o co chodzi, myślę że wypalenie otworu będzie bezpieczniejsze od wiercenia Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez kubunia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 o też dobry pomysł albo mam tez takie krótkie wiertła ze jak włożę w główkę wiertarki to będzie max z 5 mm wystawało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubunia Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 W moim przypadku na wolne spadanie obrotów pomogła wymiana dziurawej membrany kierownicy powietrza na nową. Warto sprawdzić czy gruszka działa prawidłowo i przestawia długość kolektora dolotowego. Po naprawie autko jest żwawsze i obroty przy zmianie biegów spadają natychmiastowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 U mnie ramię było ulamane. Można ta gruszke jakoś źle złożyć? Rusza się prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubunia Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 A dźwignia rusza się kiedy dodasz gwałtownie gazu podczas pracy silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Tak, rusza się. Mechanik jak wkrecał ją w kolektor to ciężko wchodziła. To normalne? Wykreciłem kierownicę i nie da się źle jej złożyć. Poza śladami oleju na lopatkach wszystko ok Ciężko wchodzi przez oring uszczelniający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się