Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła w Audi A4 B6 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nawet odłączałem ogrzewanie przepustnicy ale nic to nie dało.

Opublikowano

Więc można by ją wykluczyć. Może przedmuchy silnika idą w dolot przez czwórnik, przepływomierz nie mierzy tego powietrza?

Do zbadania wystarczy odpiac czwórnik od dolotu i zamknąć wlot. W 1.8t zastosowano zaworek odmy. U mnie termokurczki są po modzie odmy

Opublikowano

Moja odma idzie całkowicie do atmosfery. Otwór od czwórnika zatkany. Poprawy brak ale przynajmniej czysty dolot.


Jeszcze muszę sprawdzić jedną rzecz jak zrobię dam znać co zrobiłem i czy pomogło :)

Opublikowano

To zostaje już tylko kierownica powietrza w kolektorze dolotowym

Mati, mów jak ojcu :)

Opublikowano

No ja mam sprawną kierownice powietrza. Mam uszkodzoną przepławkę od ALT która gdzieś leży w garażu i chciałem ją "przewiercić" aby zwiększyć przepływ powietrza. Jutro zapodam wam zdjęcie jak ją przewierciłem i jak będę miał chwilę czasu to zamontuje ją w Audi i dam znać z eksperymentu.

A Ty Seba z Konina jesteś dopiero teraz zauważyłem :) tak się składa ze ja z okolic Konina :) często widuję chyba Twoją Audi :)

Opublikowano

Siemka ziomek :) czerwona bestia, jedyna czerwona b6 na PN to moja

Czytałem coś o tym sposobie, ciekawe

Opublikowano

Dokładnie ten artykuł czytałem

Opublikowano

tak tak to chcę zrobić :) ale jak na razie brak czasu :( ale jutro postaram się to ogarnąć i jak coś dam znać :)

Opublikowano

mam juz taka przeplywke z otworem u siebie w garazu. Wczesniej mialem VW Bore i taki mod przeplywki swietnie podzialal, w audi przynajmniej u mnie nic nie dalo.

Opublikowano

Przepływka bez otworu pokazywała ok 60 g/s a z otworem 70 g/s ale podczas wiercenia chyba ją uszkodziłem jeszcze bardziej bo nieraz przyspieszał ok a nieraz nie szło ujechać. A nie będę ryzykował wiercenia w tej przepławce co mam założona w Audi

Opublikowano

Miałem takie same objawy w Oplu Vectrze B 1.6 16V i mam je teraz w Audi 2.0 ALT. Przyzwyczaiłem się już do tego bo w Viki wyczyściłem wszystko co można było, powymieniałem wężyki podciśnienia i dalej to samo a tam przepływomierza nie ma. Nawet nie zauważyłem tego w Audi już tak się przyzwyczaiłem i nie zwróciłem uwagi na to że przy zmianie biegu po wciśnięciu sprzęgła obroty nieznacznie wzrastają by potem opaść. 7 lat jazdy Oplem przyzwyczaiło do wielu niedogodności :)

Opublikowano

Mnie kusi przewiercić moją przepławkę co aktualnie w Audi jeździ ale boje się ze ją uszkodzę :) jakbym miał wiertarkę stołową to bym się nie zastanawiał a zwykłą wiertarką to wiertło wpadnie i lipa.

Opublikowano

nie wpadnie jesli je stępisz

Opublikowano (edytowane)

W plastiku można też wypalić rozgrzanym gwoździem i nie ma problemu z wepchaniem za głęboko. Jaka tam jest średnica otworu, a jaką chcecie uzyskać, bo nawet nie wiem?

edit: Aha już przeczytałem ten artykuł i wiem o co chodzi, myślę że wypalenie otworu będzie bezpieczniejsze od wiercenia ;)

Edytowane przez kubunia
Opublikowano

o też dobry pomysł :) albo mam tez takie krótkie wiertła ze jak włożę w główkę wiertarki to będzie max z 5 mm wystawało.

Opublikowano

W moim przypadku na wolne spadanie obrotów pomogła wymiana dziurawej membrany kierownicy powietrza na nową. Warto sprawdzić czy gruszka działa prawidłowo i przestawia długość kolektora dolotowego. Po naprawie autko jest żwawsze i obroty przy zmianie biegów spadają natychmiastowo.

Opublikowano

U mnie ramię było ulamane. Można ta gruszke jakoś źle złożyć?

Rusza się prawidłowo

Opublikowano

A dźwignia rusza się kiedy dodasz gwałtownie gazu podczas pracy silnika?

Opublikowano

Tak, rusza się. Mechanik jak wkrecał ją w kolektor to ciężko wchodziła. To normalne?

Wykreciłem kierownicę i nie da się źle jej złożyć. Poza śladami oleju na lopatkach wszystko ok

Ciężko wchodzi przez oring uszczelniający

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...