kukiz18 0 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Witajcie. Mam problem ze swoim A4. Mam je od ok miesiąca, zrobiłem ok 600km. Wydaje mi się że na początku było ok. Teraz gdy dodam gwałtownie gazu przy ruszaniu to auto idzie i nie widzę nic nadzwyczajnego. Ale gdy np jadąc na 2 lub 3 mając 2tys obr chce trochę mocniej przyspieszyć słyszę że przy uruchomieniu turbiny coś pierdzi, nawet nie piszczy i nie gwizda tylko jest to dzwięk jakby nieszczelnego układu wydechowego ale ewidentnie podczas uruchamiania sprężarki. Podłączyłem auto pod VAG ale nic nie pokazuje żadnych błędów. Czy moje turbo odchodzi w zaświaty? Jak można to sprawdzić lub co wg mogę sprawdzić? Dziękuje za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Zrób logi dynamiczne, 002+033, 115+118, i sprawdz szczelność dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz18 0 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Zrób logi dynamiczne, 002+033, 115+118, i sprawdz szczelność dolotu Sprawdziłem węże do turba, od turba do IC i do przepustnicy. Nie widzę żadnych nieszczelnośći. Zrobiłem logi dynamiczne ale nie wiem czemu zaczynałem od 1200 i skończylem na 6500 a na wykresie jakoś tego nie widać. Ale może wystarczy, proszę o zerknięcie w wolnej chwili. Dziękuję. http://vaglog.pl/log_206362.html http://vaglog.pl/log_206364.html Edytowane 1 Marca 2015 przez kukiz18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Logi wyglądają dobrze, nic niepokojącego nie widać, turbo delikatnie przeładowuje przy ok 2,5 tys obr. ale moze tak być, może poprostu się przyzwyczaiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz18 0 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Logi wyglądają dobrze, nic niepokojącego nie widać, turbo delikatnie przeładowuje przy ok 2,5 tys obr. ale moze tak być, może poprostu się przyzwyczaiłeś. Hmmm, może do mocy tak ale ten dzwięk przy ładowaniu mnie denerwuje :/ Tak jakby któryś waż przepuszczał i ciśnienie wychodzi na zewnątrz. Nie wiem może spróbuje go nagrać :/ I wtedy będzie wiadomo? Tak przy okazji, czy można bez hamowni wgrać jakaś delikatnie mocniejszą mapę do tego silnika tak powiedzmy na 180koni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 zobacz jak wyglada wydech plecionka wydechu, najlepiej z kanału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz18 0 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Wymieniona 3 dni temu, rozleciała się, teraz wszystko szczelne a dziwny dźwięk pozostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się