Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Avant 1.8T S-line

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Helo Panowie i Panie!

Po latach zabawy różnymi japonskimi i hamerykańskimi sprzętami, zupełnym przypadkiem kupiłem od znajomego takie właśnie wozidło. W samochodzie jestem już zakochany po uszy i wiem na bank że zostanę przy marce na dłużej.

Autko jest w bardzo łandym stanie. Kumpel przyprowadził go z Niemiec a sam jeździł przez 3 lata. 2002 rok, oryginalny przebieg 204 tyś km. Serwisowany w ASO. Lakier poza jednym małym purchelkiem który wyrósł na parkingowym obtłuczeniu, jest w super stanie i zasadniczo mało jest rzeczy do których mógłbym się przyczepić.

Że jestem zupełnie nowy w temacie mam parę pytań. Odpowiem za wczasu - tak użyłem szukajki i tak- wiem jak działają fora bo na niektórych będąc swego czasu właścicielem sportowego japońca spod znaku Toyoty, spędziłem pół życia :)

Jednak wiem że opis autka razem z moimi pytaniami dobrze sprecyzowanymi przyniesie od razu pomocne odpowiedzi:)

Jeśli chodzi o duperele. Kolega kiedy kupował to audi u niemiaszków, poprosił by podmienili mu radio. Miał kaseciaka więc pewnie concert I i zamienili mu na Concert II z CD. Wszystko fajnie ale w podłokietniku jest wyprowadzony przewód do iPoda. Nie jest on nigdzie podłaczony bo urzadzenia nie reaguja w ogole. Zanim wyciagne konsolę radio itd to moje pytanie - czy to jest jakas fabryczna instalacja czy ktoś raczej sobie dołożył jakiś adapter który działał z poprzednim radiem? Chcę wiedzieć czy jest czego szukać pod deską czy raczej zostało to wyjęte razem ze starym radiem i został tylko kabel :)

Mam wersję S-line a na bank jeśli chodzi o środek (choć chętnie sprawdzę dokładne wyposażenie - gdzie szukać? ) i widzę że świeci mi się podświetlenie nóg kierowcy ale pasażera już nie, światełko w schowku nie działa i chciałbym wiedzieć co powinno się świecić i gdzie po prostu wymienić żarówki a gdzie tego podświetlenia po prostu nie ma :)