Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpanie silnika na ciepłym silniku na niskich obrotach


raft2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem można powiedzieć że ostatni :( bo sporo ich było a mianowicie chodzi o szarpanie auta tylko jak się zagrzeje bo na zimnym jest wszystko ok szarpanie najczęściej pojawia się przy obrotach od 1000 do 2000 i na każdym biegu najpierw były delikatne a teraz są coraz mocniejsze. Wymienione zostały świece, sprawdzone zostały wszystkie cewki i wtryski, a komputer nie wykazuje żadnych błędów :( proszę o pomoc bo wszyscy mechanicy w mojej okolicy rozkładają ręce :(

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem i wymienialem bo jedna wylała i nic nie pomogło :/


To szarpanie wyglada jak by silnik przygasali nie moze sie wkrecic na obroty a jak wejdzie to potem jet ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ostatnio na onecie, że takie objawy tj. szarpanie na wolnych obrotach, powoduje uszkodzony dwumas... Czy to prawda nie wiem. No i poduszki, ale jak sprawdzałeś to to odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dwu masa tez mogła paść ale tez było by słychać jakieś trzaski, ale z drugiej strony drgania i trzaski przy padającej dwu masie słychać na zimnym silniku a jak się wszystko rozgrzeje to jest spokój to jest moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem został rozwiązany okazało się że w serwisie audi założyli chińskie cewki i pod wpływem temperatury i obrotów miały przebicie na tyle małe ze komputer nie miał błędu a silnik szarpał

Dzięki za pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam nastepujacy problem. Auto kupilem 3 tyg temu zauwazylem ze harmonijka przy czworniku jest peknieta na pol i dostaje sie lewe powietrze co objawialo sie gasnieciem auta w czasie jazdy po wrzuceniu na luz wiec nie czekajac wymienilem odme i dolot ktory laczy sie z czwornikiem [ robil to mechanik] . Przy wymianie odmy trzeba bylo odkrecac kolektor ssacy i odpinac weze od wody i paliwa. Po calej wymianie test auta i zauwazylem ze gdy wrzuce na luz obroty trzymaja sie 1100-1200 a powinny spasc do 900. Na 2 dzien rano do pracy odpalam auto a tu szok bardzo nie rowne obroty dusi i szarpie i strzela silnikiem jakby zaraz mial zgasnac ! Dodalem gazu to sie troche unormowal wiec pojechalem do pracy i stojac juz na parkingu w pracy silnik zagrzany na wolnych obrotach nie chodzi rowno i trzesie jakby calym autem !

Auto A4 B6 2.0 ALT

Mam go 3 tyg. a juz jestem zalamany :(

Prosze pomozcie ! :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze bez paniki :) komputerek w rece i diagnostyka, sprawdzic korekte krótkoterminowa zeby dowiedziec sie czy jest za duzo paliwa czy powietrza. Spradzic wypadanie zapłonow , moze zbieglo sie z uszkodzeniem cewki, lub ktoras wtyczka jest niedocisnieta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest u mechanika dziś pewnie powie co jest nie tak ale ja jestem pewien że on coś wczoraj spiepszyl wiec mu nie popuszczę będę nalegał żeby to zrobić na swój koszt bo od niego auto wyjechalo spaprane .

Dzięki za info

No i auto wyjechalo od mechanika. Ten stwierdzil ze winny temu szarpaniu i nierownej pracy byl potenciometr przepustnicy :facepalm: Mnie nie chce sie w to wierzyc pierwszy raz slysze o czyms takim ale coz zobaczymy jak auto bedzie sie zachowywac na zimnym silniku dzis juz mi sie nie chce sprawdzac wogole nie moge sie juz patrzec na to auto mam go dosc !!!! :angry: Watpie ze mechanik cokolwiek naprawil bo jak jechalismy na test i ewidentnie przy przyspieszaniu cos warczało ale on twierdzi ze tak ma byc :grin: . A tak na powaznie to nie ma co sie smiac w niezle gówno wdepnałem :( Jak dobrze posprawdzam auto dam znac pozdro.

Edytowane przez bishop1923
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez niechce mi sie wierzyć ze to przepustnica, moze znalazl bład który popelnil , ale żeby sie nie przyznawac to zwalil wine na przepustnice. Mysle ze nie masz co panikowac , czesto to tylko pier**la ale wiekszosc mechanikow to wymieniacze a nie diagności . Niestety tobie pozostaje diagnoza usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec auto sprawdzone porządnie i wszystko cacy fura chodzi jak malina :kox: Teraz tylko zastanawiam sie czy moj mechanior mial racje i byl to potencjometr przepustnicy czy przy poprzedniej naprawie [ wymiana odmy ] cos schrzanil i to poprawil :naughty: ale to juz pozostanie jego tajemnica :) W kazdym badz razie odetchnalem i po tygodniu nerwow wreszcie jakis pozytyw :banan: W czwartek jade w trase 300km i mam nadzieje ze wszystko bedzie git .Pozdro :)


A wiec auto sprawdzone porządnie i wszystko cacy fura chodzi jak malina :kox: Teraz tylko zastanawiam sie czy moj mechanior mial racje i byl to potencjometr przepustnicy czy przy poprzedniej naprawie [ wymiana odmy ] cos schrzanil i to poprawil :naughty: ale to juz pozostanie jego tajemnica :) W kazdym badz razie odetchnalem i po tygodniu nerwow wreszcie jakis pozytyw :banan: W czwartek jade w trase 300km i mam nadzieje ze wszystko bedzie git .Pozdro :)

No i jestem po trasie 2x300km autko rewelacja chodzi jak marzenie oleju na 600km zjadl 150ml przy dosc ostrej jezdzie [v max 230km/h] :decayed: a i u szwagra na podnosniku okazalo sie ze tłumik srodkowy do wymiany dlatego troche slychac warczenie ogolnie wrazenia z jazdy b.dobre :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...