Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana czujnika poziomu paliwa


tomiqu

Rekomendowane odpowiedzi

Jako , że miałem problem z właściwym wskazaniem poziomu paliwa na zegarach ( znacznie zaniżał ilość paliwa ) postanowiłem dobrać się do czujnika poziomu paliwa w baku. Podczas zdejmowania przewodu paliwa z czujnika w jednej z rurek ( w moim czujniku jedna jest plastikowa , druga metalowa ) ułamałem plastikową końcówkę. Nie mogąc dostać identycznej kupiłem podobną z passata b5 która ma dwie metalowe rurki na węże paliwa. Nie pasuje jedynie wtyczka, bo w moim jest okrągła, a z passata jest podłużna. I teraz pytanie, czy po przerobieniu wtyczki ten czujnik z passata będzie grał z moimi zegarami? Dodam, że zegary mam z VDO i ten czujnik z passata też jest VDO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób szybki test podepnij na krótko i zobaczy czy przy ruszaniu pływakiem wskaznik bedzie sie poruszał, pamietaj ze czujnik nie bedzie chodził tak jak machasz pływakiem poniewaz po drodze sa oporniki które niwelują pływanie paliwa podczas jazdy, reakcja bedzie ze sporym opoznieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie, wszystko zagrało jak należy, po przerobieniu wtyczki wskaźnik paliwa ożył i po wstępnej obserwacji pokazuje taką ilość paliwa jaka jest w baku :) Taka mała rzecz, a cieszy... Ponoć czasami problem tkwi też w elektronice zegarów, tzw. zimne luty. U mnie problem był w płytce elektronicznej pływaka, ścieżka była już mocno wyrobiona i nie stykało.


Niestety moja radość była przedwczesna, wskaźnik paliwa stoi w miejscu i nieważne ile jest paliwa w baku to pokazuje tylko jeden poziom paliwa, lekko powyżej połowy. Zegary mam jednak UK-NSI a nie VDo jak pisałem wcześniej, a czujnik jest z VDO , czy to może być przyczyną , że nie działa?

Edytowane przez tomiqu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak tam zmagania z pływakiem, też mi nie działa w audi i chciałem założyć od Passata. Daj znać czy coś wykombinowałeś. Pozdrawiam.

Edytowane przez brodnica77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie dałem sobie spokój. Nie denerwuje mnie to aż tak jak wcześniej, gdzie przejechało się 200-300 km po zatankowaniu do pełna i zapalała się rezerwa. Teraz wskazówka stoi w miejscu, rezerwa się nie zapala. Po zatankowaniu do pełna zeruję licznik i jeżdże 800-1000 km i znowu tankuję do pełna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...