adasko2412 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Witam wczoraj jechałem do pracy i auto zaczęło dziwnie szarpać przy obrotach rzędu 1200-1800 oraz głośniej chodzić ale jechałem dale jakieś 10km kiedy już zgasiłem spróbowałem ponownie odpalić i długo kręcił ale odpalił natomiast dziś rano już nie. Błędu nie ma żadnego w przewodzie przeźroczystym jest paliwo i żadnych pęcherzyków przy kręceniu nie ma. co to może być powiem szczerze ze filtrze paliwo jest bo ściągałem zaworek ale filtr nie wiem kiedy był wymieniany.
KrzysiekA4 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Świeciła Ci się kontrolka od świec żarowych jak zaczął szarpać? Możesz równieź polować jeden wtrysk i sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski. Dziwne że nie ma żadnego błędu na Vagu.
adasko2412 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Żadna kontrolka się nie zapaliła. A czy to może być wina filtra paliwa? Nie wiem kiedy ostatnio został wymieniony. Ja mam samochód od roku i nie wymieniałem. Błędu żadnego nie ma Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
HeresR32 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 To po kupnie nie wymieniłeś oleju i filtrów? Wątpię aby była to wina filtra obstawiam na pompę paliwa. Ile auto ma przelotu mam nadzieje że nie był kręcony
adasko2412 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 Wszystko wymieniłem oprócz filtra paliwa bo mailem na wiosnę wymienić. Oby to nie pompa. Auto ma przejechane 212000 oryginał napewno. Może gdIes się zapowietrzył dziś ładuje aku a jutro sprawdzę czy podaje pompa paliwo na wtrysku. Najgorzej ze żadnego błędu nie ma Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Druid Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 U mnie identyczne objawy skończyły się niestety wymianą pompy wtryskowej.
adasko2412 Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Opublikowano 14 Maja 2015 U mnie identyczne objawy skończyły się niestety wymianą pompy wtryskowej. potwierdzam regeneracja pompy załatwiła sprawę
lunatic Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Pewnie nie sama pompa pomapa od razu nie pada z dnia na dzień. Pewnie ci tylko pompiarze tak powiedzieli złodzieje j**ane.
adasko2412 Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Opublikowano 14 Maja 2015 Może i nie cała pompa padła ale lepiej zregenerować cała niż sam strownik i po roku znowu samochód może być unieruchomiony Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
lunatic Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Jak przy nich nie stał i nie widział to pewności nie ma na pewno.
adasko2412 Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Opublikowano 16 Maja 2015 Dokładnie pompa była wysyłana do regeneracji w odrębnym warsztacie specjalizującym sie w pompach vp44 i nie tylko. Tak wiec trzeba liczyć na pełen profesjonalizm firmy ze zrobili to kompleksowo [emoji3] Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
adifek Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 80% firm oszukuje sam sie na tym przejechalem
adasko2412 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 Około 2600zl z transportem w obie strony Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
lukone Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Około 2600zl z transportem w obie strony Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk podasz namiar gdzie robiłeś tą regenerację?
adasko2412 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Opublikowano 19 Maja 2015 Turbotec Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się