klaudyn Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Witam. Mam mały nie mały problem z moja a4 b5 z silnikiem 1.9 116 km z 2000 roku. Chodzi o to ze chyba nie grzeją mi się świece. Swiece sprawdzane sprawne. Po 4 godzinnym postoju w niskiej temperaturze zdjąłem fajke włążyłem kabel od żarówki i minus do akumulatora. Włączam zapłon i nic. nawet nie zarzazy sie żaróweczka. A kontrolka na zegarach od grzania gasnie po nawetn ie sekundzie czy to ciepły czy zimny. Oto co zrobiłem żeby coś znaleść ale nie znalazłem. - Bezpiecznik od świec(80a) sprawny ten obok kompa napodszybiu. Ale co najciekawsze prąd tam nie dochodzi równiez to sprawdziłem kontrolka z zarowka nazapłonie chociaz to na srednio cieplym silniku jakies 40 st C. Ale i tak powienien tam byc prąd czy nie. - Przekaznik pod kierownica nr 202 cyka. alecociekawe gdy tam wpiolem probowke tez nie bylo pradu !? Niewiem o co chodzi czujnik tez zdejmowałem ten przed wlotem do chlodnicy czetro zylowy i tez nic kontrolka gasnie w mniej niz sekunde. Dodam tylko ze na regulacji auto juz było. wymieniony filtr paliwa, uszczelki jakies tam pod wtryskami, olej i regulacja kąta. po odpaleniu słabym, gasze i odpala od kopa. Przebieg 190 kkm udokumentowany. Sory ze lekture i pozdrawiam Edytowane 7 Marca 2015 przez klaudyn
goldi Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 wziałbym próbówkę i zobaczył napięcie na bezpieczniku pózniej rozebrał bym środek i szukał po kablach od tego bezpiecznika nie możliwe żeby nie było napięcia na przekażniku tym bardziej że jak odłączysz czujnik temperatury to świece powinny dłużej grzać
klaudyn Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) możemy przyjąć że żle sprawdziłem napiecie na przekazniku. Załóżmy że tam jest. To czemu go nie ma w gnieździe bezpiecznika? Odłączałem czujnik kontrloka grzania mniejniz sekunda, podlaczyłem to samo... Jaka jest droga prądu do świec od akumulatora? Edytowane 7 Marca 2015 przez klaudyn
goldi Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Michał zdejmij osłonę gdzie dochodzą kable do bezpieczników zdejmij półkę pod kierownicą i szukaj po kablach
klaudyn Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 Chyba że nie ten czujnik zdjąłem? Ja zdjąłem ten przy wlocie do chłodnicy na dole po prawej stronie stojąc przed autem. Czterożyłowy
goldi Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 To nie ten czujnik musisz wypiąć czujnik temperatury przy głowicy zielony jak dobrze pamiętam
klaudyn Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Dobra. Znalazłem. Po odłączeniu świece grzeją. Jak on się nazywa czujnik temperatury cieczy chłodzącej czy silnika? I druga sprawa ten czujnik jak zdjąłem co ten sam czujnik się obraca. Jak go się demontuje? wykręca? Edytowane 8 Marca 2015 przez klaudyn
goldi Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Czujnik temperatury cieczy a pewnie jest zawleczka wyjmujesz ją i wyciągasz
klaudyn Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 Siema. Dzisiaj zmieniłem czujnik. Na nieoryginalny, na ori bym musial czekać 3 dni a nie mam czasu. I teraz pytanie jak go wyjąłem trochę płynu poleciało na wtyczkę to mogło się zrobić zwarcie? BO prądu na świecach nie było. Chociaż był to ciepły silnik. Od ilu stopni komp włącza grzanie?. Zobaczymy jutro rano bo moze wszystko jest ok ! pozdro ! Zdjałem wtyczkę i grzanie było. ew problem na kablach?
goldi Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Teoretycznie poniżej 5 stopni świece grzeją
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się