Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Nabijanie ogrzewania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem kompletnym laikiem bo dopiero kupiłem samochód i cos słyszałem ze co jakiś czas nabija sie klime. Mam audi a4 99r po lifcie. Jaka jest tego cena, cos trzeba kupić czy tylko iść do mechanika i o ogólne wiadomości o tym bym prosił.

Opublikowano

O!

https://www.google.pl/search?client=opera&q=co+ile+serwisować+klimatyzację&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#safe=off&q=serwis+klimatyzacji

O!2

http://auto.dziennik.pl/garaz/artykuly/428759,klimatyzacja-w-samochodzie-zobacz-jak-serwisowac-i-ile-to-kosztuje.html

Ogólnie to większość warsztatów, tych lepiej wyposażonych dokonuje takich usług w różnym zakresie, różnymi opcjami.

Sam jestem przed wymianą osuszacza i łożyska na sprężarce, więc trochę szukałem cen usług i tutaj taki mały cytat z ofert na Gruponie jednej z takich firm:

Usługi samochodowe:

• 29,99 zł zamiast 145 zł za kompleksowe sprawdzenie 40 punktów samochodu + komputerowa diagnostyka silnika + 100 zł na usługi przy zakupie części na miejscu,
  • 49,99 zł zamiast 200 zł za serwis klimatyzacji, sprawdzenie szczelności układu, odgrzybianie metodą ozonowania, uzupełnienie do 100 g czynnika,
  • 99,99 zł zamiast 250 zł za opcję 2. z uzupełnieniem do 500 g czynnika,
  • 139,99 zł zamiast 300 zł za opcję 2. z uzupełnieniem czynnika do pełna.
Opublikowano

Co ile sie to nabija;)

Opublikowano (edytowane)

Nie chcę być wredny, ale czy Ty masz jakąś wersję DEMO internetu?

Standardowy Janusz nie babrze się w takie rzeczy wcale i polecam taką metodę. Ktoś miał ten samochód od nowości i on pewnie robił co trzeba, Ty nie musisz wcale. Przewróciło się, niech leży. Samochód ma te 15-20 lat i nie ma sensu wydawać na niego więcej niż na paliwo.