Arab1946 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Witam bylem u mechanika i niestety okazalo sie ze mam do wymiany uszczelke pod glowica. I teraz moje pytanie czy mam rowniez zmieniac pasek napinacze i pompe wody czy wlozyc stary. Na tym pasku mam przejechane polowe z tego co mozna. Mechanik powiedzial ze naciagnie go tak samo jak byl i zalozy wszystko jak bylo. Co o tym myslicie? Edytowane 11 Marca 2015 przez Arab1946
krzysiekvtec Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Ja bym zmienil tylko pasek bo to nie Wydatek a zawsze to nowy
Arab1946 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 A co z pompom i napinaczami? Pozniej znowu bede mial zmieniac za 30 tys mil?
krzysiekvtec Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 to pewnie nawet nie ma znaków zużycia jak sie kręciło tak będzie sie kręcić, po wymianie paska odliczaj od nowa wymianę
przemo v6 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Tak jak kolega pisze nowy pasek i bedzie ok.
Arab1946 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 Sam pasek "ContiTech" kosztuje 32 funty a pasek z napinaczami "INA" 73 funty + pompa 32. Troche jest różnica ale nie aż taka no chyba, że w wymianie będzie róznica i mechanik mniej skasuje za założenie tego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się