Ysioo Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Witam,Moja się kończy.. Myślałem nad regeneracją, ale czytając opinie że większość składana jest na chińskich częściach, odpuszczam. Nowe turbo kosztuje krocie, a używka do BLB ciężko spotykana Tu moje pytanie.. Czy do BLB podejdzie inna turbina, np z BKD czy innego? Co trzeba by było zmienić w takim razie? Edytowane 11 Marca 2015 przez Ysioo
Ysioo Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 Mówisz że wszystko pasuje P&P, czy raczej mogą być jakieś problemy?
SotoM Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 skoro pasuje do 1.9 jesli nie masz u siebie czujnika temperatury przed turbosprezarka to w tej od BRD bedziesz musiał go zaslepic - otwór- sruba M14 i nie pamietam jak z przewodem doładowania ale chyba to samo podłączenie jest. czujnikiem położenia sztangi - nie interesuje cie. podłaczasz tylko podciśnienie samarowanie - zasilanie/powrót to samo i wydech to samo.
Ysioo Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Na dniach muszę to wymienić bo już nie da się tym jeździć.. :/ zmiany map rozumie, nie muszę robić? Ta CAHA jak wygląda? Trzeba coś przerabiać? Wymieniał ktoś już w BLB turbo na inne? Bo nie ukrywam, jestem zielony w tym temacie i boje się że będą potem kłopoty z podłączeniem :/
SotoM Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Przy caha jest trochę do przerobienia podłączenie przewodu doładowania w brd masz na opaskę. Jeśli jesteś normalnym użytkowaniem auta i normalnym kierowcą to brd ci całkowicie wystarczy. Edytowane 12 Marca 2015 przez SotoM
Wihajster Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Przy caha jest trochę do przerobienia podłączenie przewodu doładowania w brd masz na opaskę. Jeśli jesteś normalnym użytkowaniem auta i normalnym kierowcą to brd ci całkowicie wystarczy. CAHA nie ma tak okropnego laga jak BRD
Ysioo Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Więc BRD podejdzie bez większych problemów rozumie.. A co z CAŁA, co musze skompletować jeśli trzeba? Co przerobić? Możesz coś więcej powiedzieć Wihajster?
SotoM Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 idź pan w dupe.... post nr 7 http://www.racingforum.pl/A4-20-TDI-16V-turbo-CAHA-dual-SMIC-Rogala-elektrony-t80524.htmlchcac miec w tym samym dniu auto wole załozyc BRD i odrazu jeździc.
honcio Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Witam, Moja się kończy.. Myślałem nad regeneracją, ale czytając opinie że większość składana jest na chińskich częściach, odpuszczam. Nowe turbo kosztuje krocie, a używka do BLB ciężko spotykana Tu moje pytanie.. Czy do BLB podejdzie inna turbina, np z BKD czy innego? Co trzeba by było zmienić w takim razie? Sam regenerowałem tydzien temu turbo w BLB zrobili mi super geometria ustawiona na maszynie orginał częsci cena tez jak na taka usługe super gsybys był chętny tam ci kontkat wysyłają do całej polski i gwarancja bez limitu km
Wihajster Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 idź pan w dupe.... post nr 7 http://www.racingforum.pl/A4-20-TDI-16V-turbo-CAHA-dual-SMIC-Rogala-elektrony-t80524.htmlchcac miec w tym samym dniu auto wole załozyc BRD i odrazu jeździc. czasem trzeba sie poświęcic Poza tym jak byś miał klienta z CAHA w ręku to byś nie marudził
Ysioo Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 Wybór padł na CAHA Znalazłem używaną z małym przebiegiem, co oryginał to oryginał Wiem już że trzeba przespawać flansz na wydechu.. Co jeszcze mnie czeka? Jakie przeszkody? Chce już się wszystkiego dowiedzieć żeby nie mieć przykrych niespodzianek. Więc czekam na podpowiedzi
Ysioo Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 Dzisiaj wsadzałem turbine CAHA.. cos mi nie pasuje ;/ gruszka podciśnienia opiera sie o silnik..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się