witek1234 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Witam jak by ktoś mógł zerknąć i powiedzieć co jest nie tak auto bardzo słabo się rozpędza w silniku błędów brak . Grupa 013: http://vaglog.pl/log_208346.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_208271.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_208270.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_208269.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_208268.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Temat wsadziłes do działu b5, przepływka ok, korekcje ok, turbo dziwnie pracuje z niskich obrotów mocno przeładowuje a potem trzyma nawet niezle..... zrób loga 11BS ale wydaje mi się ze kierownice sie zacinają i trzeba je wyczyścić. Zrób jeszcze statycznie,04,13,18,23 i 03BS (praca EGR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek1234 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 dzieki przecież to B5 to gdzie miałem wsadzić jutro zrobie te logi co napisałeś i wrzuce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Na focie masz b6 więc tym sie sugerowałem. Napisz jaki silnik bo logi podałem pod b6, pewnie AFN wiec trzeba sprawdzić kąt wtrysku i dawke startową, czyli 00BS, stat 01, 13 ale najpier napisz co to za motor. Edytowane 13 Marca 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek1234 0 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 AJM A4B5 LIFT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Czyli jednak PD, więc w takim wypadku za pierwszym razem podałem dobre czyli statycznie,04,13,18,23, 11BS i 03BS (praca EGR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 po jaką h.. go kręcisz do 4900obr? od 1700 do 4000obr wkręcił się w 10s, a od 4000obr do 4900 w kolejne 10s, no nieźle odkręć gruszkę i spr czy żaluzje się nie przycinają, jak nie to podmień gruszkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek1234 0 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Grupa 023: http://vaglog.pl/log_208875.htmlGrupa 018: http://vaglog.pl/log_208874.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_208873.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_208872.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_208871.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_208870.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_208869.html egr zaślepiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) synchro mocno przestwione, kierownice pracuje ale turbo na samym dole przeładowuje a potem trzyma elegancko nie wiem co jest powodem, korekcji i bipy bardzo ładnie wiec pompki zdrowe. Z tego co pokazałes na logach masz zdrowe auto a jedynie musisz przestawić synchro. W jaki sposób zaślepiłeś EGR ??? moze zawór jest ostwarty i saliny cały czas ide przez niego i dlatego auto słabiej sie zbiera. Edytowane 18 Marca 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek1234 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 AGR- odpety przewód podciśnienia i zaslepiony śrubą, a co to jest to synchro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Synchro czyli dokładne ustawienie wałka rozrządu. U ciebie jest ok +5 ustawia sie na -1 do 0. Ustawienie jest bardzo proste, kąt synchro sprawdzasz w grupie 04 ostatnia kolumna na odpalonym silniku. Ustawia sie wałkiem rozrządu przez odkrecenie 3 srób i delaknym przestawieniu wałka srodkową sróba. Ruchy mają byc minimalne o dosłownie 0,5 mm, dokręcasz fasolki odpalasz silnik sprawdzasz vagiem i tak do usranej smierci az trafisz w -1 do 0, blokada jest nie potrzebna Edytowane 18 Marca 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się