Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Remont silnika-problem z miską olejową


titono

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ponieważ fura ma znaczny apetyt na olej, koniecznym okazał się remont. Głowica już ściągnięta, przyszedł czas na miskę, żeby odkręcić korbowody.

I tu pojawił się problem - silnik podwindowany wszystko odkręcone, oprócz dwóch śrubek widocznych przez otwóry pomiędzy miską a skrzynią. Problem w tym, te dwie pierdziawki są przysłonięte przez koło zamachowe... Czy jedynym sposobem by się z tym uporać jest rozdzielenie silnika i skrzyni ?

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręcisz śrubą wału korbowego aż zobaczysz w tych otworach łby śrub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mesiah: zamiar to wyciągnąc tłoki, zmienić pierścienie bo diagnoza to zapieczone olejowe.

Jakub04: jeśli to takie proste to ratujesz mi kilka godzin, bo już przymiarkę do rozkręcania silnika od skrzyni robiłem.. :facepalm: W poniedziałek wróce pod auto i zrobię jak piszesz. Wielkie dzięki

A międzyczasie sprawdziłem luz na prowadnicach zaworów - 0,2mm jeszcze ujdzie? póki co zero bąka po uruchomienu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...