Jump to content

jakub04

Pasjonat
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About jakub04

Informacje

  • First name
    Jakub
  • Location
    Konin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdecydowanie kupię dwumasę używaną w dobrym stanie nr OE 058 105 266 do silnika 1,8 ADR.
  2. jakub04

    DWUMASA 058 105 266

    Zobacz ofertę DWUMASA 058 105 266 Zdecydowanie kupię dwumasę używaną w dobrym stanie nr OE 058 105 266 do silnika 1,8 ADR. Dodający jakub04 Wysłano 29.03.2020 Kategoria Kupię
  3. Przepustnicę jak i pozostałe czujniki oraz podzespoły, które podmieniłem mam z rozbitka anglika,rocznik 1998. Sam silnik wymieniłem 3 lata temu .Miał na blacie 112 tys mil. Przepustnicę przed wymianą tylko wymyłem i odpaliła bez problemów.
  4. Pacjent 1,8 ADR/ bez gazu/ nie odpalał po nagrzaniu, temp.powietrza w ostatnich dniach około 30-34 stopni.Gdy był zimny zero problemów z odpalaniem. Na VAGu zero błędów.Wymieniłem cz.położenia wału korbowego,cz.wałków rozrządu,cz.temperatury płynu chłodzącego,listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia paliwa,cewkę zapłonową z kablami,świece i dalej nie odpalał . W końcu wczoraj podmieniłem przepustnicę i nareszcie EUREKA ! Dodam tylko,że przepustnica na VAGu była ok! Zużycie paliwa,przyspieszanie,skład mieszanki, kąt otwarcia- książkowe. W miarę stygnięcia ,przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem nieraz załapał i zachowywał się tak jakby nie palił na wszystkie cylindry,skakały obroty i na koniec gasł.
  5. jakub04

    Wyciek oleju

    A może czujnik ciśnienia oleju? Ja właśnie jestem po wymianie w/w czujnika i skończyły się wycieki oleju .
  6. W 1,8 ADR jest tylko jedna sonda zamontowana na wyjściu kolektora wydechowego/przed katalizatorem/ drugiej nie ma!!!
  7. Ciśnienie na wolnych obrotach biegu jałowego masz za małe! Przyczyny mogą być dwie. Pierwsza to pompa oleju /nie napisałeś jakiej firmy pompę założyłeś? /. Druga to zużyte łożyska wału korbowego. Przerabiałem to w moim ADR / rozszczelnienie na łożyskach wału korbowego i ciśnienie uciekało/wymiana pompy oleju, czyszczenie itp.,itd. nic nie dało/. Remont silnika nie opłacalny.. Po wymianie słupka /anglik/ ciśnienie na wolnych po rozgrzaniu 2 bara i jest wszystko ok.
  8. Olej 10W40 zawiera 60% oleju mineralnego i 40% oleju syntetycznego więc nie ma nim się za bardzo podniecać. Jak już chcesz poprawić pracę silnika i wyciszyć motor to lej dobrej firmy 5W50
  9. Wczoraj mierzyłem w swoim 1,8 ADR przełożonym z anglika.1 cyl.-12,5 / 2 cyl.-12,3 / 3 cyl.-13,0/ 4 cyl.-12,5 .Jak na pełnoletni silnik i przebieg 109 tys mil to nie jest źle.
  10. Błąd 01120 może być również spowodowany zużytym napinaczem zmiennych faz rozrządu . W moim silniku/ ADR/ wymiana napinacza faz rozwiązała problem z błędem 01120. Podmiana cz. położenia wałka nic nie dała.
  11. Czeka mnie wymiana uszczelniacza wału korbowego od strony sprzęgła. W ofercie przeważają uszczelniacze teflonowe / PTFE/, które montuje się bezolejowo na suchy odtłuszczony wał .Jaka jest żywotność takiego uszczelniacza i czy nie ma wycieków oleju w miarę użytkowania auta? Stare uszczelniacze miały sprężynkę dociskową wargi do wału /fluro-kauczukowe/ natomiast te nowe nie przekonują mnie. Czy ktoś z forumowiczów miał w praktyce do czynienia z w/w uszczelniaczami ? Proszę o opinię.
  12. Na kolektorze dolotowym pod zaworem przestawiania kolektora dolotowego.
  13. jakub04

    Szarpie gasnie

    Ja z tym się spotkałem. Pomogło czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
×
×
  • Create New...