Cie5la Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Witam.Kilka dni temu wymieniałem maglownice na regenerowaną i mam problem, otóż od czasu wymiany ubywa mi płynu od wspomagania układu kierowniczego i to znacznie sporo, czy to możliwe aby maglownica przeciekała od razu po regeneracji? Szukałem nieszczelności ale magiel z zewnątrz jest suchy. I czy to normalne, że jak wrócę do domu po krótkiej trasie zmierzę poziom płynu to jest max, a jak auto postoi przez noc to spada do minimum? Wydaje mi się, że poziom płynu powinien być cały czas taki sam.Dodam, że odkąd mam auto (rok czasu) nigdy nie ubywało mi płynu, maglownice wymieniłem ze względu na luzy. Edytowane 14 Marca 2015 przez Cie5la
quadral20004 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) hehe i tu sie mylisz. olej hydrauliczny jak cala materia tego swiata rozszerza sie pod wplywem wzrastania temperatury.jesli po nocy nie ma plamy pod autem to wszystko jest all right Edytowane 14 Marca 2015 przez quadral20004
Cie5la Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Przed chwilą wróciłem z garażu, pomimo iż nie zdejmowałem opaski z przewodu przy pompie to przy odginaniu przewodu musiała się poluźnić (taka jak przy przegubach), przewód był luźny i nawet z opaską mogłem nim poruszać góra dół, stamtąd też wyciekał płyn, założyłem ''normalną'' opaskę i mam nadzieję, że już będzie dobrze.Także przepraszam za zakładanie zbędnego tematu.
Rekomendowane odpowiedzi