Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lampy polift


Janis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zamierzam zmienić sobie lampy na tył ( aktualnie przedlift ). Lampy mi się średnio podobają i zamierzam je wymienić na polift i znalazłem tutaj fajny nowy zamiennik http://allegro.pl/lampa-tyl-lewa-sedan-audi-a4-b5-1999-2001-nowa-i5120703659.htmlczy normalnie by weszła do autka bez żadnego cięcia itd?i jak wtedy wykręcić i przymocować listę tą dolną pod lampą? i czy żarówki którę aktualnie mam będą pasować do tych, i jaka zabawa jest z wymianą lamp? Jakoś specjalnie lutować na nowo kabelki ? Sorry za takie pytania ale jestem zielony w tym, pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego lampa z aukcji to jest chyba zamiennik i jak wiadomo najlepiej jak byś dał ori a może być używane pełno tego mają na sprzedanie na forum i napewno w lepszej kasie niż ten nowy zamiennik. jesli chodzi o zmianę listwy pod lampą to jak wyjmiesz całą lampę to bez problemu wtedy zdejmiesz tą listwę i z tego co się orientuję to tylne lampy wymieniasz bez żadnych cieć a jesli chodzi o kwestie elektryczne to nie pomoge bo nie wiem czy kostki są takie same czy nie ale obawiam się że bedziesz musiał się zmierzyć z tą elektryką. zapewne na forum gdzieś jest poradnik szczegółowy jak wymienic tylne lampy z przed lifta na polifta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy zmianie na II FL trzeba zamienić kable kierunku i wstecznego, reszta p&p i banalnie prosta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmm jest gdzieś temat jak to zrobić i gdzie do czego podłączyć ? Za słabo szukam chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w lewej lampie zamieniasz kable 1 z 3 p ile pamiętam, w prawej odwrotnie, czyli 6 z 4

zobacz jak idą płytki na oprawce i będziesz wszystko wiedział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto