Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Jak jest z awaryjnością 2.0 TDI w nowych AUDI ?


Livorno

Rekomendowane odpowiedzi

nie chodzi o kuzyna dziadka tylko o m.in to forum i pokrewne można sie dowiedzieć o nieciekawych przypadłościach 2.0 TDi montowanych w B7 nie wiem natomiast jak to jest z B8 czy zmiany wprowadzone w tym motorze coś pomogły czy wręcz przeciwnie po tych więcej niż 2 latach już coś powinno być wiadomo ... jedyne co można sie dowiedzieć to że nowe a4 mają tandetne wnętrze ale ja na żywo to widziałem i mi nie przeszkadza bardziej mnie by interesowało jak to z tymi silnikami bo mało informacji jest na temat awaryjności ...

zmieniaj przepisowo olej, rób serwisy, będzie ok.
na forum renault też się tak pocieszają ale wiem z doświadczenia że to w niczym nie pomaga , nie ma oczywiście co porównywać ale B7 bez grzechu nie był ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o kuzyna dziadka tylko o m.in to forum i pokrewne można sie dowiedzieć o nieciekawych przypadłościach 2.0 TDi montowanych w B7 nie wiem natomiast jak to jest z B8 czy zmiany wprowadzone w tym motorze coś pomogły czy wręcz przeciwnie po tych więcej niż 2 latach już coś powinno być wiadomo ... jedyne co można sie dowiedzieć to że nowe a4 mają tandetne wnętrze ale ja na żywo to widziałem i mi nie przeszkadza bardziej mnie by interesowało jak to z tymi silnikami bo mało informacji jest na temat awaryjności ...

zmieniaj przepisowo olej, rób serwisy, będzie ok.
na forum renault też się tak pocieszają ale wiem z doświadczenia że to w niczym nie pomaga , nie ma oczywiście co porównywać ale B7 bez grzechu nie był ...

kup, użytkuj, a zobaczysz, umówmy się na wpis za 2 czy 3 lata, jeśli kupisz nowe lub z prawdziwym przebiegiem to nie powinno być problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dafit po pierwsze sprostuje, że wnętrze wcale nie jest tandetne :naughty::tongue4: poza tym o gustach sie nie mówi :wink4: poza tym zależy jaka też konfiguracja wnętrza :gwizdanie:

a jeśli chodzi o awaryjność B8 to w wersji CR 143 PS jest narazie ok, 40 tyś. i jedyne co wymieniane to olej i płyn do spryskiwaczy no i wycieraczki :tongue4: zalewam i jezdze i oby tak dalej :naughty: silniczek bardzo dobrze się spisuje, już troche brakuje mocy, ale jest to wyważony wybór.

obiektywnie patrząc wybrałbym B8 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 2.0 tdi cr i jestem bardzo zadowolony, kultura pracy jest super, mam nabite juz 174 tysiaki i narazie jest oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamyk tu jest link: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=80094

ale tak jak pisał Flyer dotyczy on starszych silników 2.0TDI (BLB) na PD

Kamyk tu jest link: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=80094

ale tak jak pisał Flyer dotyczy on starszych silników 2.0TDI (BLB) na PD

No i Panowie jak Was nie kochać :tongue4:

sa 3 (mi znane) zabieraki

03G 115 281 A - montowany w pierwszych passatach z 2.0tdi PD (pewnie w czyms jeszcze ale nie zglebialem), dlugosc zabieraka mi nieznana

03G 115 281 D - najpopularniejszy zabierak stosowany w 2.0PD jak i 2.0CR do 09.2009 - dlugosc 77mm (WYCIERA SIE!!!!!)

03G 115 281 E - zabierak o dlugosci 100mm, ztosowany defaultowo dopiero od okolo 09.2009 (sprawdzilem dla audi a3, a4 i seata exeo wiec pewnie dotyczy calej grupy VAG)....

Ponizej sklejony wykaz z etki dla silnika 2.0TDI CR CAGA 143PS przed i po 09.2009. Wyglada wiec na to, ze nawet ten sam silnik upgradowano dopiero na rok modelowy 2010(okolice zmiany roku mod.)

e04607c01c26e66bm.jpg

Zaberak "E" wspolpracuje z inna pompa oleju niz "D", zestaw walkow jest takze inny

Ponizej wypowiedz jakiegos mechanika z vw-passat przerabiajacego to

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1061979

Witam.Od dnia dzisiejszego wałek wyrównoważający(balansujący) regenerowany jest pod zabierak o dł 10 cm. Stary(7,7 cm) o symbolu 03G115281D poszedł w niepamięć (brak produkcji).Tym samym otwór sześciokątny w wałku wyrów. jest głębszy i daje większą żywotność.

Wyglada na to, ze albo 5 patykow na walki i pompe "pod zabierak E" albo przerobka tego..

tak wyglada nowy (od 09.2009) i stary zabierak

5ca7e10232a38d71m.jpg

Wtopy producentow to normalna rzecz - ale taka pier**la powinna wejsc do motorow max 2 lata po premierze 2.0TDI a nie w 2010 dopiero...

pozdrawiam,

Przemek

Czyli takie sliczne audi B8 za kupe kasy ma taki sam zestaw walkow wyrownujacych jak i zabierak (co sie wyciera!) jak PDki po okolo 2006r (walek ten sam chyba jak i przed tym rokiem) - jezeli to auto z roku modelowego 2009 czy 2008...

Pewnie do 200tys wytrzyma a pozniej rosyjska ruletka

Co do awaryjnosci silnika CR moge powiedziec u siebie, ze przez jakies 20tys to poza dolewaniem plynu do spryskiwaczy to nic...

Kolega z Q5 z konca 2010 roku mial jakies problemy z czujnikiem poziomu oleju (zapalal mu sie) - jakis ponac blad w sofcie w ecu byl czy cos takiego

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...