Skocz do zawartości

Livorno

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Livorno

Informacje

  • Imię
    Pablo
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Livorno

0

Reputacja

  1. Ok, jak będę miał dostęp do parownika to co dalej ? Gdzie to psiknąć ?
  2. Witam, Kupiłem preparat firmy Wurth do odgrzybiania klimatyzacji ( LINK ) i tam jest napisane, że sonda ma zostać wsunięta do przewodu odprowadzającego wilgoć z parownika. Czy mógłby ktoś mi napisać gdzie znajdę ten przewód ? Nie przeczytałem opisu przed zakupem a chciałem w sumie włożyć tą sondę w kratki nawiewu i psiknąć
  3. Tak tak, chodziło o tył. Z przodu nie ma konieczności bo elektryczny hamulec trzyma tylko tył.
  4. Wkrótce czeka mnie wymiana klocków hamulcowych i tarcz w Audi A4 B8 (2009) i prosiłbym o instrukcję w jaki sposób za pomocą VCDS cofnąć tłoczki w celu ich wymiany ? Może warto ją dodać do pierwszego postu ?
  5. Przemek, coś ci się może sypało w EXEO?Mam przebieg 48000km aktualnie aqu padł i na 5 letniej gwarancji mi wymienili(tzn na razie mam zastępczy aqu ale jutro mają dosłać z magazynu mam nadzieję MOLLa). Przez ten czas jedynie raz padła żarówka podświetlająca rejestrację oraz sporadycznie od nowości zapala się (przejeżdżając przez dziurę/nierówności) usterka dynamicznej regulacji xenonów, z tym serwis nie umie sobie poradzić-na każdym przeglądzie to zgłaszam. Jak np. dwumas, wtryski lub skrzynia-u mnie ciężko wchodzi drugi bieg jak jest zimno, Iberia twierdzi że to cecha pojazdu ? U mnie to samo ze skrzynią biegów. Na zimnym ciężko wchodzi 1 i 2.
  6. Tak Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ?
  7. Panowie, czy ten zbierak wału był również montowany w Aud A4 B8 (CAHA) ?
  8. Witam, Moje Audi A4 B8 - silnik 2.0 CR CAHA 170KM Quattro - rocznik 2009 (luty) - Aktualny przebieg ok. 69 000 km ( jestem użytkownikiem od nowości - auto kupione w salonie ). 1. Po 18 000 km - spalone łożysko w przednim prawym kole 2. Po ok. 32 000 km (już po gwarancji) - awaria tempomatu i hold assist - było to związane z jakimś mechanicznym elementem (nie pamiętam dokładnie nazwy bo auto robiłem w niemczech i ciężko mi było to nawet wymówić ) Zapłaciłem 250 euro. 3. Uszkodzony siłownik klapki wlewu paliwa Przeglądy robię co 30 000 km (long life). Następny będzie już chyba co 15 000 km. Innych problemów póki co nie mam (odpukać). Nie wymieniałem jeszcze klocków, tarcz oraz akumulatora. Zastanawiam się jednak nad dziwnymi wibracjami jak odpalę samochód (drgania odczuwalne w całym samochodzie - nie jest ważne czy to zima czy lato - od czasu do czasu po prostu występują wibracje - czy to końcówka dwumasy ? )
  9. Witam, Mam pytanie. Posiadam Audi A4 B8 2009 rok. Przy zakupie auta nie chciałem bluetooth ale teraz bardzo by mi się przydało. Czy można podłączyć oryginalny moduł bluetooth ? Czy sprzedają takie w ASO audi ? Nie posiadam w tym samochodzie MIMI ( jest Ekran 6,5" z wyświetlaczem monochromatycznym do obsługi systemu radiowego - wg specyfikacji producenta ).
  10. Witam, Mam pytanie. Samochód kupiłem na początku 2009 roku. Niedawno będąc na przeglądzie zauważyłem, że model 2010 ma lampy tylne LED. Czy jest możliwość zamontowania lamp LED do mojego samochodu ? Chodzi o bezproblemową przekładkę ? Ile taki komplet lamp tylnych może kosztować ? Mam Sedana.
  11. No dobra, to ja się pakuje w 2.0TDI 170KM Quattro
  12. popieram kolege zobaczymy jak ja pojezdze troche ale odpukac mam nadzieje ze bedzei wszystko ok i to beda tylko plotki jak to najczesciej bywa... aaa tylko ze ja mowie o 143 KM w 2.0 TDI a tutaj tak patrze ze 170 KM w 2.0 TDI apropo tego to ktos ostatnio mi mowil nawet ze te silniki cos wlasnie nie sa zbyt dobre takze chyba jednak masz sie nad czym zastanawiac ale jak sie nie sprawdzi to sie nie przekona czlowiek... a inni nie zawsze mowia prawde...czesto koloryzuja itp. takze temat do przemyslenia Skąd masz takie informacje, że te silniki 170KM są gorsze ? gdyby ten 143KM miał Quattro, to bym ewentualnie wziął ten. Zależy mi bardzo na quattro. Jakbym wiedział, że jednostka 170KM jest awaryjna to bym oczywiście wziął 143KM.
  13. Witam wszystkich, Czytałem o awaryjnych silnikach 2.0TDI. Chciałbym w niedługim czasie kupić Audi B8 z silnikiem 2.0TDI 170KM Quattro. Czy te jednostki są wciąż awaryjne ? Na forach można wyczytać o sypiących się turbo, pompach oraz elementach(imbus) który napędza pompę oleju. I teraz zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej wziąć sobie 1.8TFSI 160KM.
  14. Mam pytanie. Podczas hamowania daje się odczuć w moim samochodzie drgania kierownicy. Czym taki stan rzeczy może być spowodowany ? Miał ktoś coś podobnego może ? Opony mam 225/45 R17 jakby co.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...