futurak Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Auto po czyszczeniu turbo ok 2 miesiące temu i po wywaleniu kata traci moc najcześciej jak obroty mniejsze wrzuce mu 4 bieg i jest pod gorke lekko... Błedy które odczytałem: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to Plus - Intermittent01265 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs 17-00 - Please Register/Active Zrobiłem logi niestety bez dynamicznych, nie miałem pomocnika... http://vaglog.pl/log_209272.html- blok 023 http://vaglog.pl/log_209270.html- blok 013 http://vaglog.pl/log_209269.html- blok 011 http://vaglog.pl/log_209268.html- blok 007 http://vaglog.pl/log_209267.html- blok 004 http://vaglog.pl/log_209266.html- blok 003 http://vaglog.pl/log_209265.html- blok 002 http://vaglog.pl/log_209264.html- blok 001 http://vaglog.pl/log_209263.html- blok 000 Edytowane 20 Marca 2015 przez futurak
goldi Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Wtryski ok termostat do wymiany dawke paliwa ustawić na ponad 3 mg i zrób logi dynamiczne bez nich za wiele się nie dowiesz.Skoro turbo czyściles to wyjmij wezyk idacy z dolotu do ecu do mapsensora i przedmuchaj go jeżeli jest w nim olej to bedziesz miał efekt podobny jakby łopatki w turbo były zapieczone
futurak Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Jak ustawia się dawkę? Powiedz mi jeszcze co znaczy jeżeli będzie tam olej ?
goldi Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 jeżeli w tym wężyku będzie olej ciśnienie doładowania turbo wzrośnie co za tam idzie będziesz miał przeładowanie i efekt jakby były zapieczone łopatki w turbo co do dawki paliwa ustawiasz vagiem ale dużo nie można skorygować bardziej ręcznie w dziale warsztat jest opis co i jak
futurak Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Ok dzięki. Dziś postaram się to sprawdzić i zmontować logi dynamiczne Zrobiłem logi dynamiczne proszę o diagnozę... http://vaglog.pl/log_209575.html- 000 http://vaglog.pl/log_209576.html- 001 http://vaglog.pl/log_209577.html- 003 http://vaglog.pl/log_209578.html- 004 http://vaglog.pl/log_209579.html- 008 http://vaglog.pl/log_209580.html- 010 http://vaglog.pl/log_209581.html- 011
goldi Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 sprawdziłęś ten wężyk o którym pisałem jeśli tak i sugerując że turbo wyczyściłeś idealnie to masz straszne wahania ciśnienia doładowania najpierw masz przeładowanie a po chwili zbyt małe podciśnienie tak jakby łopatki w pewnym zakresie obrotów sie przycinają.Zrobił bym w ten sposób na początek podmienił n75 z n18 który masz na scianie grodzi za silnikiem i zlogował jeszcze raz gr 11 dyn zobaczymy czy coś sie zmieni
futurak Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Tzn ja sam nie czysciłem tego turbo tylko mój mechanik i mówił ze turbawa jest ok... nie mam na razie z kim zostawić syna jak wróci żona to podskocze do auta i spr ten wężyk
goldi Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Dlatego ci napisałem zacznij od sprawdzenia wężyka trzeba wyjąć ecu i odpiąć wężyk z dolotu i przedmuchać w dół
futurak Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 ta zamiana zaworów to duża misja? jestem mega amatorem
goldi Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 chwila odkręcania jest ale zacząłbym od tego wężyka i zob jeszcze jedno zdejmij węzyk z gruszki turbo i zakładaj popatrz jaki jest skok sztangi ma być około 2 cm masz film w dziale jak ma wyglądać skok
futurak Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 ten wężyk o którym mówisz znajduje się w tym gumowym węzu który idzie do ecu ?
futurak Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 słuchaj odpiąłem ten czujnik od mapsensora i jest troche zaolejony słuchaj odpiąłem ten czujnik od mapsensora i jest troche zaolejony mam lekką misje żeby wyjąć ecu to jest ten wężyk który z tyłu wchodzi do ecu ? moge sciagnac ta obejme metalowa ktora jest na tym wezyku przy ecu ?
goldi Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 wyjmij całkowicie na zewnątrz ten wężyk i przedmuchaj go
futurak Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 no wyszlo troche oleju z niego czyli na co teraz to wyglada ? jak zdejmuje i zakladam ten wezyk od gruszki sztanga rusza sie prawidlowo ok 2 cm ladnie sie rusza nie przycina sprobuje pozamieniac te zawory n75 z n18 i dam znac jak to wyszlo
goldi Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Jak już wyczyścisz to zaloguj gr 11 i wrzuć
futurak Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 sluchaj podmienilem te zawory ze soba przejechalem sie kontrolnie przy ok 3tys obr lapie jakas dziure chwilowa i ciagnie dalej... nie mam dzisiaj juz z kim zrobic tych logow... postaram sie jutro wrzucic to normalne ze na podmienionych zaworach lapie takiego mulka na obrotach ?
futurak Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 Zrobiłem nowy log na podmienionych zaworch http://vaglog.pl/log_209746.html- 011 pojawiły się 2 błędy z g71 i g72
goldi Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Wszystko dobrze podpioles bo zadane ciśnienie powinno być 1948 a jest 1744 czyli te ciśnienie co zadaje ecu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się