Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 96 110TDI AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Auto po czyszczeniu turbo ok 2 miesiące temu i po wywaleniu kata traci moc najcześciej jak obroty mniejsze wrzuce mu 4 bieg i jest pod gorke lekko...

Błedy które odczytałem:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

01265 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs

17-00 - Please Register/Active

Zrobiłem logi niestety bez dynamicznych, nie miałem pomocnika...

http://vaglog.pl/log_209272.html- blok 023

http://vaglog.pl/log_209270.html- blok 013

http://vaglog.pl/log_209269.html- blok 011

http://vaglog.pl/log_209268.html- blok 007

http://vaglog.pl/log_209267.html- blok 004

http://vaglog.pl/log_209266.html- blok 003

http://vaglog.pl/log_209265.html- blok 002

http://vaglog.pl/log_209264.html- blok 001

http://vaglog.pl/log_209263.html- blok 000

Edytowane przez futurak
Opublikowano

Wtryski ok termostat do wymiany dawke paliwa ustawić na ponad 3 mg i zrób logi dynamiczne bez nich za wiele się nie dowiesz.Skoro turbo czyściles to wyjmij wezyk idacy z dolotu do ecu do mapsensora i przedmuchaj go jeżeli jest w nim olej to bedziesz miał efekt podobny jakby łopatki w turbo były zapieczone

Opublikowano

Jak ustawia się dawkę? Powiedz mi jeszcze co znaczy jeżeli będzie tam olej ?

Opublikowano

jeżeli w tym wężyku będzie olej ciśnienie doładowania turbo wzrośnie co za tam idzie będziesz miał przeładowanie i efekt jakby były zapieczone łopatki w turbo co do dawki paliwa ustawiasz vagiem ale dużo nie można skorygować bardziej ręcznie w dziale warsztat jest opis co i jak

Opublikowano

Ok dzięki. Dziś postaram się to sprawdzić i zmontować logi dynamiczne

Zrobiłem logi dynamiczne proszę o diagnozę...

http://vaglog.pl/log_209575.html- 000

http://vaglog.pl/log_209576.html- 001

http://vaglog.pl/log_209577.html- 003

http://vaglog.pl/log_209578.html- 004

http://vaglog.pl/log_209579.html- 008

http://vaglog.pl/log_209580.html- 010

http://vaglog.pl/log_209581.html- 011

Opublikowano

sprawdziłęś ten wężyk o którym pisałem jeśli tak i sugerując że turbo wyczyściłeś idealnie to masz straszne wahania ciśnienia doładowania najpierw masz przeładowanie a po chwili zbyt małe podciśnienie tak jakby łopatki w pewnym zakresie obrotów sie przycinają.Zrobił bym w ten sposób na początek podmienił n75 z n18 który masz na scianie grodzi za silnikiem i zlogował jeszcze raz gr 11 dyn zobaczymy czy coś sie zmieni

Opublikowano

Tzn ja sam nie czysciłem tego turbo tylko mój mechanik i mówił ze turbawa jest ok...


nie mam na razie z kim zostawić syna jak wróci żona to podskocze do auta i spr ten wężyk

Opublikowano

Dlatego ci napisałem zacznij od sprawdzenia wężyka trzeba wyjąć ecu i odpiąć wężyk z dolotu i przedmuchać w dół

Opublikowano

ta zamiana zaworów to duża misja? jestem mega amatorem :D

Opublikowano

chwila odkręcania jest ale zacząłbym od tego wężyka i zob jeszcze jedno zdejmij węzyk z gruszki turbo i zakładaj popatrz jaki jest skok sztangi ma być około 2 cm masz film w dziale jak ma wyglądać skok

Opublikowano

ten wężyk o którym mówisz znajduje się w tym gumowym węzu który idzie do ecu ?

Opublikowano

tak od rury dolotowej do ecu

Opublikowano

słuchaj odpiąłem ten czujnik od mapsensora i jest troche zaolejony


słuchaj odpiąłem ten czujnik od mapsensora i jest troche zaolejony

mam lekką misje żeby wyjąć ecu


to jest ten wężyk który z tyłu wchodzi do ecu ?


moge sciagnac ta obejme metalowa ktora jest na tym wezyku przy ecu ?

Opublikowano

wyjmij całkowicie na zewnątrz ten wężyk i przedmuchaj go

Opublikowano

no wyszlo troche oleju z niego


czyli na co teraz to wyglada ?


jak zdejmuje i zakladam ten wezyk od gruszki sztanga rusza sie prawidlowo ok 2 cm


ladnie sie rusza nie przycina


sprobuje pozamieniac te zawory n75 z n18 i dam znac jak to wyszlo

Opublikowano

Jak już wyczyścisz to zaloguj gr 11 i wrzuć

Opublikowano

sluchaj podmienilem te zawory ze soba przejechalem sie kontrolnie przy ok 3tys obr lapie jakas dziure chwilowa i ciagnie dalej... nie mam dzisiaj juz z kim zrobic tych logow... postaram sie jutro wrzucic


to normalne ze na podmienionych zaworach lapie takiego mulka na obrotach ?

Opublikowano

Jak zrobisz logi to zobaczę

Opublikowano

Wszystko dobrze podpioles bo zadane ciśnienie powinno być 1948 a jest 1744 czyli te ciśnienie co zadaje ecu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...