Ksiadz 2 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Witam. Miał ktoś taki problem wcześniej? Silnik 2.0 Tdi BLB, zmieniona pompa oleju na starą, kanał zaslepiony. Podczas jazdy wszystko ok. Silnik 90 stopni, podczas ruszania wolnego zaświeci się kontrolka ciśnienia oleju. Szukałem na necie, ale rozwiązania brak. Czy możliwe ze sam czujnik jest uwalony i świruje? Kolega miał dokładnie to samo w passacie po zmianie pompy. Wymienili pompę na inna, czujnik ale problem pozostał. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 wykrec czujnik,podlacz w to miejsce manometr i sprawdz cisnienie.na wolnych i wysokich obrotach.w ten sposob sprawdzisz czy czujnik uwalony,czy pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Tryb na czopie wału korb.sie prześlizguje...?? :/ Nieszczelnoś pompy oleju na łączeniu z kadłubem ? Zbyt krótki smok ? Innych opcji coś nie widze.choć nigdy takiego swapu nie robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Ciśnienie w poniedziałek dopiero mogę sprawdzić. Jedno co mnie zastanawiało, bo dopiero znalazłem w książce serwisowej, przy przebiegu 100 tyś. mil był wymieniany "Oil pump drive". A przy przebiegu 140tys się wysrało. W misce nie było uciszacza oleju. Czy ma to znaczenie? Bo w wymienionym passacie był ale miał ten sam problem z ciśnieniem. Nie miałem szans sprawdzić ciśnienia manometrem dzisiaj, ale sprawdziłem czujnik fizycznie. Zdałem wtyczkę, cała w środku zalana olejem. Wniosek jeden, uwalony czujnik. Zamówiłem, zmieniłem i czekam na efekty, bo dzisiaj już nie mam szans na jazdę autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario173 0 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Witam. Miał ktoś taki problem wcześniej? Silnik 2.0 Tdi BLB, zmieniona pompa oleju na starą, kanał zaslepiony. Podczas jazdy wszystko ok. Silnik 90 stopni, podczas ruszania wolnego zaświeci się kontrolka ciśnienia oleju. Szukałem na necie, ale rozwiązania brak. Czy możliwe ze sam czujnik jest uwalony i świruje? Kolega miał dokładnie to samo w passacie po zmianie pompy. Wymienili pompę na inna, czujnik ale problem pozostał. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. witam. proszę o pomoc.. po wymianie pompy oleju w silniku blb 16v na pompę z 1,9 tdi oczywiście oryginalna zaczeło świecić cisnienie oleju. na wolnych obrotach jest ok ale na wyższych już świeci ,dziura w bloku zaślepiona śrubą m10. bardzo proszę o pomoc.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Czujnik nie przepuszcza oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Dario173. W innym poście już Ci odpowiedziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się