Goldeq 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Panowie mam problem auto nie chce jechac wiecej niz 140 / 160.. jak by ktoś paliwo / turbo zabierał . błędy na vagu to "00550 - Regulacja poczatku wtrysku 17-10 - Roznica doregulowana - Intermittent" Proszę o analizę logów .http://vaglog.pl/log_209693.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Na początek uzupełnij profil jak możesz podmień przepływomierz słabo mierzy wrzuć log gr o bs zobaczymy kąt wtrysku według błedu wynika że jest po za regulacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 tak jak kolega bs000 druga rubryka powinno byc 49-51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 w ahu śmiało można kąt ustawiać ciut wyżej tak by skoki były do 57 ale nie więcej masz wgranego czipa, zacznij od wymiany filtra paliwa i przejrzenia całego układu wtryskowego pod katem nieszczelności, do baku czy smok nie przytkany też zajrzeć możesz, przepływka albo jest do wymiany albo po prostu ma czkawkę spowodowaną usterka układu wtryskowego, podmienić na próbę ją możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldeq 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Mam kolejne logi . Kąt poprawiony został ..http://vaglog.pl/log_211496.htmlhttp://vaglog.pl/log_211497.htmlhttp://vaglog.pl/log_211523.htmlhttp://vaglog.pl/log_211522.htmlhttp://vaglog.pl/log_211521.htmlProszę o pomoc .. po odcieciu przy 120 czy 140 nie trzeba resetować silnika a w kompie pojawia 00550.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 jaki sens miało na celu robienie kolejnych logów? przecież napisałem co trzeba zrobić na tą chwile przejrzyj inne tematy i zrób logi jak pisałem w nie jednym temacie bo to co zrobiłeś to stracony czas i paliwo spr jeszcze czy wtyczka z trzema przewodami wychodząca z pompy nie jest czasem rozpięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldeq 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 masz wgranego czipa, zacznij od wymiany filtra paliwa i przejrzenia całego układu wtryskowego pod katem nieszczelności, do baku czy smok nie przytkany też zajrzeć możesz, Robione w zimie .. przepływka albo jest do wymiany albo po prostu ma czkawkę spowodowaną usterka układu wtryskowego, podmienić na próbę ją możesz Jest to konieczne ?? widać to w logach ? bo nie mam 2 auta zeby podmienic a kupowac mi sie nie oplaca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 zrób komplet logów jak należy to ci powiem co jest konieczne a co nie i co musisz porostu spr bo nie da się na podstawie logów jednoznacznie stwierdzić, tyle jest 1.9, podmiana jest prosta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się