Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Windows 8.1 za grosze ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie na jakiej zasadzie to działa:

http://allegro.pl/windows-8-1-pro-pewniak-najtniej-i5188452607.html

w zwykłym sklepie windows kosztuje koło 400zł. Na allegro jest pełno takich aukcji w podobnych cenach. Gdzie jest haczyk??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jak jest klucz to ściągam windowsa i mam wszystko niby legalnie??(po dokonaniu płatności dostajesz klucz oraz link do ściągnięcia windowsa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem są to klucze z systemów akademickich DreamSpark (MSDNAA), czyli są legalne dla studentów, którzy na uczelni je mają za darmo. Zresztą, sam klucz nie jest chyba gwarancją oryginalnego systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie mam klucz z MSDNAA, ale nie jestem już studentem, a potrzebuje przeinstalować system. Z tego co wiem to mój obecny klucz już się nie nada bo nie aktywuje mi systemu. Jak byłem jeszcze na uczelni to pytałem jak to z tymi kluczami jest i powiedziano mi, że system jest w pełni legalny nawet po skończeniu studiów, ale nie mam możliwości ponownej jego aktywacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Ja miałem z MSDNAA klucz na W7. Działałem na nim ze dwa lata i padł mi laptop, więc wrzuciłem sobie na nowym W8.1, a W7 wrzuciłem na innego laptopa. Obie Windy działają i są aktywowane od kilku lat :)

Edytowane przez nitroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te klucze z allegro to często czysty przekręt, czasami w klika dni od aktywacji są blokowane przez Microsoft i po konsultacji z infolinią wychodzi, że są to kradzione klucze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą ten klucz nie jest gwarancją legalności, to to samo jakbyś sobie piracką wersje aktywował.

W necie jest sporo tematów o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach