Mateusz00 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Siemanko! Potrzebuję pilnej rady, bo mało paliwa, a klapki nie mam jak otworzyć sprawa ma się następująco: sam z siebie nagle przestał działać centralny. Nie otwiera ani nie zamyka żadnych drzwi, klapki wlewu, klapy zarówno z pilota jak i z kluczyka. Awaryjne działają, po wciśnięciu przycisków na pilocie kierunki mrugają, oświetlenie w drzwiach i pod nogami jest. W bagażniku w boczku coś bzyczy i to dość długo, ale zupełnie nic się nie dzieje. Doradźcie od czego zacząć diagnozowanie, bo nie chcę pół auta rozbierać. Wielkie dzięki za pomoc! Pozdrawiam, Mateusz.
Starsky Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Skoro pompka w bagażniku długo pracuje to najprawdopodobniej masz gdzieś nieszczelność na wężykach lub rozsypał się wirnik w pompce i nie może uzyskać odpowiedniego ciśnienia aby otworzyć/zamknąć zamki. Pierwsze co to dostań się do pompki (jest w bagażniku, po stronie pasażera za tapicerką), zdejmij wężyk ciśnieniowy, zatkaj czymś króciec (nawet palcem przytrzymaj) i spróbuj otworzyć/zamknąć. Jak pompka zapracuje krótko i poczujesz, że zasysa/pompuje powietrze to raczej winy trzeba szukać w nieszczelności na którymś z przewodów do zamków. Jeżeli jednak dalej pracuje kilka, kilkanaście sekund to trzeba rozebrać pompkę i zobaczyć co w niej się dzieje. W razie problemów z pompką tutaj są pomocne tematy: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/268066-naprawa-pompki-centralnego-zamka/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/52534-all-b5-wymiana-grafitowego-wirnika-w-module-centralnego-zamka/
Bose Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Jeżeli nie otwiera Ci się klapka paliwa, a musisz zatankować, to z prawej strony pod tapicerką jest jakiś element, który- po pociągnięciu- powinien odblokować klapkę O znalazłem Edytowane 28 Marca 2015 przez Bose
Mateusz00 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) dzięki za odpowiedzi. no więc dobrałem się do pompki, mimo zatkania króćców pompka pracowała długo. wyjąłem ją i okazało się, że grafitowy wirnik jest w rozsypce. wolałbym wymienić sam wirnik, na allegro jest za nieco ponad 100zł czyli znośnie. Mam jeszcze pytanie, czy ten element z wirnikiem można przeszczepić z golfa 3? na jednej aukcji są niby takie z golfa pasujące m.in. do a4. to samo jest w linku z posta kolegi Starsky. byłoby mi to na rękę, bo mam dostęp do pompek z golfa 3 za 50zł czyli byłoby jeszcze taniej p.s. co do otwarcia klapki to nie chciało mi się ściągać całego boczka, więc dmuchałem w te przewody od pompki i się otworzył, trochę łatwiej i szybciej Edytowane 30 Marca 2015 przez Mateusz00
markus85 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Ja polecam z audi 80 ew. audi 100 c3, są grubsze. Jedź na byle jaki szrot i kupisz taką całą pompkę za 20-30zł i moja rada przełóż cały kompresorek, nie sam wirnik, gdyż wytarty jest już sam kołnierz wirnika i może nie długo podziałać, tak było w moim przypadku.
Mateusz00 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Kupilem pompke z golfa 3 bo tylko taka była. Przelozylem wszystkie elementy grafitowe ponieważ nie bylo zadnej roznicy w grubosci i bez sensu w takim przypadku byłaby zabawa z lutownica. Wszystko smiga jak należy, koszt 50 zł + praca własna dzięki wszystkim za pomoc, jakby ktoś chciał to mógłbym jeszcze zorganizować pompki do golfa 3. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się