Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.9 AVF


Pawel_a4b6avf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, bardzo proszę o analizę logów. Auto po dłuższym postoju odpala jakby na 3 gary, po 2-3 sekundach jest już ok. Świece i filtr paliwa wymienione.
Poniżej logi
Statyczne:

http://vaglog.pl/log_210760.html

http://vaglog.pl/log_210762.html

http://vaglog.pl/log_210761.html

Basic:

http://vaglog.pl/log_210757.html

http://vaglog.pl/log_210758.html

http://vaglog.pl/log_210759.html

Dynamiczne:

http://vaglog.pl/log_210763.html

http://vaglog.pl/log_210764.html

http://vaglog.pl/log_210765.html

http://vaglog.pl/log_210766.html

http://vaglog.pl/log_210767.html

http://vaglog.pl/log_210768.html

http://vaglog.pl/log_210769.html

CO dziwne, po zrobieniu logów i powrocie do domu, przy ok .120k/h (5ty bieg) pojawia się poniższy komunikat.. Auto na mocy nie straciło, choć po pojawieniu się kontrolki nie próbowałem szybciej jechać. Po powrocie do miasta poniższe pojawiło się na stałe. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika, jazda na max obrotach 2tys (wolałem nie sprawdzać czy ponownie zacznie piszczeć), komunikatu nie było. Czy ktoś wie o co chodzi ? Pierwsze co sprawdziłem to olej.. Jest idealnie w połowie. :eusathink:
poniżej link z filmem:

https://www.dropbox.com/s/g6sehs7jjkdeet3/video-1427564192.mp4.mp4?dl=0

Edytowane przez Pawel_a4b6avf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm: - dzięki.. Dokładnie... jadąc S6 przy podobnej prędkości wcisnąłem check, żeby sprawdzić czy z olejem ok... geniusz ze mnie :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze prośba, czy ktoś z obecnych, mógłby rzucić okiem na logi.? :mysli:


Nikt nie widzi nic niepokojącego ? :( Auto ciężko odpala po nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura silnika 78*C. Jezdzisz na niedogrzanym silniku, kiedy byl zmieniany termostat?

Z tym, ze termostat nie bedzie przyczyna trudnego rozruchu...

Edytowane przez ksio87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat jest do wymiany, czekam na wolną sobotę i biorę się za wymianę.
Aktualnie na blacie dochodzi do 90st ale np przy jezdzie z górki na biegu temperatura spada i utrzymuje sie ok. 80-90st.

Własnie, pomysł padł na zapowietrzający się układ paliwowy, zamierzam podmienić przewody na przeźroczyste w okolicach filtra paliwa i przyjrzeć się dokładniej. Myślicie, że to może byc przyczyną problemu z rozruchem rano?

mam wrażenie , że gdy jest cieplej na dworze, to silnik łapie od strzała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok, kierownice pracują choć cisnienie faluje więc mocne katowanie nie zaszkodzi, egr działa, synchro ok, korekcje i BIPy ok. Jednym słowem zdrowy silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok, kierownice pracują choć cisnienie faluje więc mocne katowanie nie zaszkodzi, egr działa, synchro ok, korekcje i BIPy ok. Jednym słowem zdrowy silnik.

Dzięki Łukasz za ocenę, porządne katowanie poprawi pracę turbo, czy zastanowić się nad czyszczeniem ?

EGr działa, ale "rzyga troche"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie wpada w awaryjny to nie ruszaj, poszalej troszkę po mieście na rozgrzanym silniku. Ja robię tak średnio raz w miesiącu i od 4 lat jeszcze nie miałem problemu z kierownicami. Co do egr to masz podwieszony temat jest w nim opisane parę fajnych patentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...