Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiany rozrządu - co ile km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy ktoś wie dlaczego wycofali w "nowej" wersji napinacz hydrauliczny ?

Jaki był ku temu powód. Oceniając oba "napinacze" wydaje mi się że starszy system byłby lepszy ?

Chyba że się mylę ;)

Opublikowano (edytowane)

Wycofali bo tłumik drgań był awaryjny


NTN (made in Japan) to rolka z napinaczem hydraulicznym, obecnie zastąpionym przez napinacz automatyczny (made in China).

Made in China bo fabrykę zrobili tam audi . Napinacz automatczny owszem China ale łożysko już Japan


Przeciez te "oryginaly" tez robia jakies firmy, jak wyzej napisalem zakladany 09r w serwisie oryg rozrzad na czesciach NTN, w "zamienniku gates rolki i napinacz hydraulik NTN z wyfrezowanymi logo vw audi czyli to samo co zakladaja w serwisie za polowe ceny, pasek pk org audi tez ma napis gates, jego zostawilem bo wygladal bardzo dobrze...

Zgadzam się z Tobą w 100 % piszę tylko ze oryginalne są pewne części a na niektóre zamienniki trzeba uważać .


Wycofali bo tłumik drgań był awaryjny


NTN (made in Japan) to rolka z napinaczem hydraulicznym, obecnie zastąpionym przez napinacz automatyczny (made in China).

Made in China bo fabrykę zrobili tam audi . Napinacz automatczny owszem China ale łożysko już Japan


Przeciez te "oryginaly" tez robia jakies firmy, jak wyzej napisalem zakladany 09r w serwisie oryg rozrzad na czesciach NTN, w "zamienniku gates rolki i napinacz hydraulik NTN z wyfrezowanymi logo vw audi czyli to samo co zakladaja w serwisie za polowe ceny, pasek pk org audi tez ma napis gates, jego zostawilem bo wygladal bardzo dobrze...

Zgadzam się z Tobą w 100 % piszę tylko ze oryginalne są pewne części a na niektóre zamienniki trzeba uważać .

Ja za kompletny rozrząd nowego typu z pompą wody też ori zapłaciłem ok 700 zł

Edytowane przez marcinch001
Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

Dobry zestaw Tylko pompę Hepu lepiej. Ruville ponoć już nie takie dobre jak kiedyś chociaż stosowałem długo w kilku autach i nigdy nie zawiodło

Opublikowano

Właśnie przymierzam się do nowego rozrządu. 126tys Exeo 1.8T 110KW

Myślałem o zestawie

Contitech Ct909K5 381.00 zł

  • 1x Pasek rozrządu (CT909)
  • 1x Rolka napinacza paska rozrządu (V55496)
  • 1x Tłumik drgań paska rozrządu (V55712)
  • 1x Podkładka (V71171)
  • 1x Nakrętka (V31200)

+pompa wodna Hepu P545 170zł lub Ruville 65412 110zł Jest też P572(wzmocniona) 240zł ale nie wiem czy ma to jakiś sens?

Jak rozrząd z tłumikiem drgań to nie jest nowego typu .

Opublikowano (edytowane)

czyli pompe hepu p545 a zestaw jest kompletny tak czy może jeszcze warto o coś jeszcze uzupełnić?


No właśnie nie wiem który brać bo według katalogu oba odpowiadają czyli zestaw K10 bez tłumika drgań i K5 z tłumikiem

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

Oba są dobre wybór należy od Ciebie.

Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

Ja Ci w tym nie pomogę bo tego nie wiem . Ja miałem starego typu rozrząd , miesiąc temu wymieniłem na nowego typu oryginalny aso


Jak audi zmieniło ten rozrząd na nowy typ bez tłumika drgań to coś musiało być na rzeczy .


Rozrząd nowego typu taki zakładałem u siebie nr. 06B198119C

Pompa wody nr. 06A121012GX

766d113243bc4872gen.jpg

Nowego typu rózni się od starego ze nie ma tłumika drgań zastąpiono go samą rolką fotka powyżej w pudełku .

Poniżej masz rozrząd starego typu z tłumikiem drgań

34329049.jpg

Opublikowano

Ten zestaw k10 jest właśnie pozbawiony tłumika drgań(i przez to tańszy) Hmm no chciałbym wiedzieć co mam założone u siebie i jaki wpływ ma obecność brak tłumika drgań, jutro może poświęcę trochę czasu to znajdę coś ciekawego, ew. do ASO Seata podjadę ale jak to z ASO i pracownikami ich bywa... Może być ciężko.

Opublikowano

W nowym typie rozrządu rolę tłumika drgań przejął napinacz paska .


Daj znać co Ci powiedzieli .

Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

Tak wcześniej miałem z tłumikiem drgań . Jak ktoś bardzo modyfikuję taki silnik podnosi moc to zazwyczaj wyrzuca ten tłumik drgań poniżej filmik gdzie ten tłumik zmienili na samą rolkę .


Continental już dawno nie robi rozrządu starego typu ponizej ciekawy link .

http://aam-europe.contitech.de/pages/newsletter/newsletter-technical-info/13_035/service_einbautipps_13_035_pl.html

Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Blaw
Opublikowano

czy może jeszcze warto o coś jeszcze uzupełnić?

gorne,dolny siemering, uszczelka pod dekiel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...