Grzehu Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 A czy ktoś wie dlaczego wycofali w "nowej" wersji napinacz hydrauliczny ? Jaki był ku temu powód. Oceniając oba "napinacze" wydaje mi się że starszy system byłby lepszy ? Chyba że się mylę
marcinch001 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Wycofali bo tłumik drgań był awaryjny NTN (made in Japan) to rolka z napinaczem hydraulicznym, obecnie zastąpionym przez napinacz automatyczny (made in China). Made in China bo fabrykę zrobili tam audi . Napinacz automatczny owszem China ale łożysko już Japan Przeciez te "oryginaly" tez robia jakies firmy, jak wyzej napisalem zakladany 09r w serwisie oryg rozrzad na czesciach NTN, w "zamienniku gates rolki i napinacz hydraulik NTN z wyfrezowanymi logo vw audi czyli to samo co zakladaja w serwisie za polowe ceny, pasek pk org audi tez ma napis gates, jego zostawilem bo wygladal bardzo dobrze... Zgadzam się z Tobą w 100 % piszę tylko ze oryginalne są pewne części a na niektóre zamienniki trzeba uważać . Wycofali bo tłumik drgań był awaryjny NTN (made in Japan) to rolka z napinaczem hydraulicznym, obecnie zastąpionym przez napinacz automatyczny (made in China). Made in China bo fabrykę zrobili tam audi . Napinacz automatczny owszem China ale łożysko już Japan Przeciez te "oryginaly" tez robia jakies firmy, jak wyzej napisalem zakladany 09r w serwisie oryg rozrzad na czesciach NTN, w "zamienniku gates rolki i napinacz hydraulik NTN z wyfrezowanymi logo vw audi czyli to samo co zakladaja w serwisie za polowe ceny, pasek pk org audi tez ma napis gates, jego zostawilem bo wygladal bardzo dobrze... Zgadzam się z Tobą w 100 % piszę tylko ze oryginalne są pewne części a na niektóre zamienniki trzeba uważać . Ja za kompletny rozrząd nowego typu z pompą wody też ori zapłaciłem ok 700 zł Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez marcinch001
Blaw Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) ... Edytowane 20 Czerwca 2019 przez Blaw
GRESTA88 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Dobry zestaw Tylko pompę Hepu lepiej. Ruville ponoć już nie takie dobre jak kiedyś chociaż stosowałem długo w kilku autach i nigdy nie zawiodło
marcinch001 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Właśnie przymierzam się do nowego rozrządu. 126tys Exeo 1.8T 110KW Myślałem o zestawie Contitech Ct909K5 381.00 zł 1x Pasek rozrządu (CT909) 1x Rolka napinacza paska rozrządu (V55496) 1x Tłumik drgań paska rozrządu (V55712) 1x Podkładka (V71171) 1x Nakrętka (V31200) +pompa wodna Hepu P545 170zł lub Ruville 65412 110zł Jest też P572(wzmocniona) 240zł ale nie wiem czy ma to jakiś sens? Jak rozrząd z tłumikiem drgań to nie jest nowego typu .
Blaw Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) czyli pompe hepu p545 a zestaw jest kompletny tak czy może jeszcze warto o coś jeszcze uzupełnić? No właśnie nie wiem który brać bo według katalogu oba odpowiadają czyli zestaw K10 bez tłumika drgań i K5 z tłumikiem Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez Blaw
marcinch001 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Oba są dobre wybór należy od Ciebie.
Blaw Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) ... Edytowane 20 Czerwca 2019 przez Blaw
marcinch001 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ja Ci w tym nie pomogę bo tego nie wiem . Ja miałem starego typu rozrząd , miesiąc temu wymieniłem na nowego typu oryginalny aso Jak audi zmieniło ten rozrząd na nowy typ bez tłumika drgań to coś musiało być na rzeczy . Rozrząd nowego typu taki zakładałem u siebie nr. 06B198119C Pompa wody nr. 06A121012GX Nowego typu rózni się od starego ze nie ma tłumika drgań zastąpiono go samą rolką fotka powyżej w pudełku . Poniżej masz rozrząd starego typu z tłumikiem drgań
Blaw Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ten zestaw k10 jest właśnie pozbawiony tłumika drgań(i przez to tańszy) Hmm no chciałbym wiedzieć co mam założone u siebie i jaki wpływ ma obecność brak tłumika drgań, jutro może poświęcę trochę czasu to znajdę coś ciekawego, ew. do ASO Seata podjadę ale jak to z ASO i pracownikami ich bywa... Może być ciężko.
marcinch001 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 W nowym typie rozrządu rolę tłumika drgań przejął napinacz paska . Daj znać co Ci powiedzieli .
Blaw Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) ... Edytowane 20 Czerwca 2019 przez Blaw
marcinch001 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Tak wcześniej miałem z tłumikiem drgań . Jak ktoś bardzo modyfikuję taki silnik podnosi moc to zazwyczaj wyrzuca ten tłumik drgań poniżej filmik gdzie ten tłumik zmienili na samą rolkę . Continental już dawno nie robi rozrządu starego typu ponizej ciekawy link . http://aam-europe.contitech.de/pages/newsletter/newsletter-technical-info/13_035/service_einbautipps_13_035_pl.html
Blaw Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) ... Edytowane 20 Czerwca 2019 przez Blaw
KubaMpakiet Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 czy może jeszcze warto o coś jeszcze uzupełnić? gorne,dolny siemering, uszczelka pod dekiel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się