Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 1.9tdi 358nm po chipie


mody199333

Rekomendowane odpowiedzi

Siema ostatnio wybrałem sie moim a4 na chipa do lokalnego tunera seria wyszła realnie 121 km 257nm natomiast po chipie moc jak najbardziej realna 142 km ale moment oscyluje w granicy 360nm przy 2200 bodajze . Przegladałem wykresy w necie i takiego momentu nie spotkałem w serii .. auto minimalnie poddymia na czarno ale tylko przez chwilke przy bucie w podłoge. Wykres dodam wieczorem ,chodzi mi raczej o wartosci bo sam wykres jest okej nie ma dołków ani falowan jest porównywalny do innych afn ów po chipie . Dodam ze auto było hamowane bez nadmuchu,poniewaz dziwnym trafem dmuchawa sie popsuła przy właczeniu.....................

link wykres http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5118a61932c6c2aa.html

Nawet nize niz 2000j jest 356nm dalej wykres spada ale i tak jest sporo wiecej nm porównujac do chipowanych afnów

Edytowane przez mody199333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ostatnio wybrałem sie moim a4 na chipa do lokalnego tunera seria wyszła realnie 121 km 257nm natomiast po chipie moc jak najbardziej realna 142 km ale moment oscyluje w granicy 360nm przy 2200 bodajze . Przegladałem wykresy w necie i takiego momentu nie spotkałem w serii .. auto minimalnie poddymia na czarno ale tylko przez chwilke przy bucie w podłoge. Wykres dodam wieczorem ,chodzi mi raczej o wartosci bo sam wykres jest okej nie ma dołków ani falowan jest porównywalny do innych afn ów po chipie . Dodam ze auto było hamowane bez nadmuchu,poniewaz dziwnym trafem dmuchawa sie popsuła przy właczeniu..................... .

wrzuć logi, wykres z hamowni,pewnie hamownia niepewna.

Edytowane przez Leopold27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leopold24 nie pisz bzdur. Nie hamownia niepewna tylko program bez namysłu uderzony logi wyjaśnia sprawę jednak ja widzę, że dół jest na bogato.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie mam jak tych logów nawet zrobic ,dzisiaj do tego zaczeło sie lekko slizagac sprzegło,ale miało prawo bo w serii od roku juz bardzo wysoko brało.Pytanie co włozyc przy tym momencie czy seria nowa da rade? czy moge tak jezdzic czy po prostu program do bani.....ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leopold24 nie pisz bzdur. Nie hamownia niepewna tylko program bez namysłu uderzony logi wyjaśnia sprawę jednak ja widzę, że dół jest na bogato.

wiem bardzo dobrze bo przerabiałem temat z hamownią u mnie wypluł 146 a na innej 138 i co na to powiesz?

kurcze nie mam jak tych logów nawet zrobic ,dzisiaj do tego zaczeło sie lekko slizagac sprzegło,ale miało prawo bo w serii od roku juz bardzo wysoko brało.Pytanie co włozyc przy tym momencie czy seria nowa da rade? czy moge tak jezdzic czy po prostu program do bani.....ehh

szkoda auta na takie pierdoły.ja robiłem u jednego z kolegów z forum moda i jest super i co najważniejsze bez poślizgu i dymu.

kurcze nie mam jak tych logów nawet zrobic ,dzisiaj do tego zaczeło sie lekko slizagac sprzegło,ale miało prawo bo w serii od roku juz bardzo wysoko brało.Pytanie co włozyc przy tym momencie czy seria nowa da rade? czy moge tak jezdzic czy po prostu program do bani.....ehh

seria da rade ale program musisz poprawić,max moment daj na ok 2400-2500obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko za dużo masz narypane przy 2 tys a później już spada i auto nie jedzie.

zgadza się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narypane na dole to jest ale auto cały czas jedzie;d to jest diesel vp wiec płaskiego momentu sie nie uzyska,wartosci momentu przy wyzszych obrotach sa jak najbardziej poprawne i porównywalne do innych aut po chipach . Chodzi tylko o ten doł .....skad ten gosc tam tyle tego momentu nawalił ,nie widziałem zeby w seryjjnym afnie tyle było ..

max moment optymalnie bedzie tak na 2300 - 2400?

Edytowane przez mody199333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2200obr nie mniej

zrób osobno 001d i 011d od 1000obr to się zobaczy co w trawie piszczy, co by nie było poprawy dół to problem z uślizgami sprzęgła zniknie i jeszcze sprzęgła lata może nie będzie potrzeby wymieniać

Edytowane przez ciahciah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są na forum osoby co nadawały by się na wykładowców teorii ale w praktyce jak przyjdzie co do czego to " auto niesprawne masz; i zero informacji,dlatego forum powinno się uzyskać pomoc a jest inaczej,oczywiście szacunek dla kolegów co chcą pomóc albo pomogli.


Edytowane przez Leopold27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...