czucz Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Koledzy spotkaliście się może z następującymi objawami przy podpinaniu się do samochodu (A4 z mojego profilu): - komunikacja klonem VCDS (K1 OK; K2 Short to Ground; CAN OK) - jedyne sterowniki do jakich udało się dostać to poduszki i ABS, VCDS na innych autach działa w 100% OK, - komunikacja komputerem na hamowni i innymi interfejsami - błąd komunikacji, - podpięcie 2 różnymi interfejsami za pomocą których człowiek chciał mi dodać kluczyk (sprzęt w 100% ok) - błąd komunikacji. I teraz dziwne zachowanie - po podpięciu komputera na hamowni - pojawiała się dioda świec na desce - fura rozkręcała się do 2k obrotów i koniec, pomimo dechy na każdym biegu (brak napisów na fis w stylu safe, check engine itd.). Po zgaszeniu samochodu i odczekaniu 5-10 minut wszystko wraca do normy i jest ok z obrotami. Podobny objaw nastąpił po podłączeniu komputera do dopisania kluczyka i wyciągnięcia pin-u z licznika. Czy jest to jakieś dziwne zabezpieczenie przed grzebaniem w komputerze? Prawdopodobnie bez wyśledzenia tras kabli i znalezienia ewentualnych modyfikacji się nie obędzie, ale może macie jakiś pomysł/wskazówkę? Kojarzycie może elektryka z Lublina lub okolic kto miałby pojęcie o tym temacie i nie narobi więcej szkód niż jest to obecnie. Jeszcze dodam - poza tymi objawami z komunikacją wszystko jest ok. Dzięki za góry za pomoc ;-).
Booster Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 rozumiem że problem jest w momencie wjechania na rolki na hamowni?
czucz Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nie, w momencie podpięcia komputera. Tak samo z komputerem do odczytania pin z licznika - symbol świecy i to ograniczenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się