HeresR32 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, Macie pomysły co może być przyczyną pocenia się ropy przy wtryskiwaczach wymieniłem już wężyki z paliwem doprowadzające i odprowadzające ale dalej to samo, lekko poci się ropa teraz zastanawiam się czy to wina uszczelek na pompowtrysku czy może uszczelki na deklu od zaworów, miał ktoś podobny przypadek? Do skasowania w dziale 2.5 tdi, napisałem posta na ogólnym. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez HeresR32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Piszesz o swoim 2.5 tdi? Tam nie ma pompowtrysków Uszczelki miedziane na powrocie często lubią puszczać rope. Prosta i tania naprawa. Każdy sklep ma w ofercie. Cena coś kolo 1zł za szt. Natomiast jeśli to olej z uszczelnienia pokrywy przy wtryskach to NIE stosuj silikonu! Są środki poprawiające elastyczność uszczelek i gumy. Jeśli to nie pomoże to jedynie wymiana na nowe. Niestety są drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Na 100% to jest ropa, w intercarsie cos takiego dostane? Jak to się zwie dokładnie? W zestawie uszczelniającym wtrysków tego nie ma? Może faktycznie to to bo przewody są mokre jakby się po nich sączyło dlatego obstawiałem na początku przewody wymieniłem i dalej mnie to wku... Widze że wyj... 2.5 i wstawiłeś 2.7 Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez HeresR32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Zwykła podkładka miedziana. Nie pamiętam rozmiaru. Odkręć i podjedź do jakiegoś sklepu. W IC chyba mają, ale strasznie przesadzają z ceną. I pamiętaj, że na jeden wtrysk 2 szt. Przed powrotem i za. I nie zgub małej śrubki z nacięciem na przepływ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Mówisz o tej śrubce? Jak o tej to pod nią jest pierścień uszczelniający 6x10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 O tej. Sa 2 szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ok dzięki sprawdzę, w etce napisali że jest jedna sztuka tego pierścienia ale przecież to nie majątek i tak kupie parę wymienię już we wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jest między śrubą a główką trójnika i między trójnikiem, a wtryskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Taki mały myk a na etce nie widać. Dzięki wielkie za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 w serwisie jak masz blisko, do vw, skody, czy audi, też to grosze kosztuje,. jeżeli zmieniałeś wężyki to może są one też za luźne, wymieniająć podkładki dałbym jeszcze raz nowe porządne wężyki,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się