gusiak11 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 fajna wersja choć jak na full brakuje jej kika rzeczy:)
gusiak11 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 czy concorse + niewiem ale nie masz Xenonow.... nie widze podgrzewania ''d*py'' ojciec zamówil Titanium....+ dodatki... czyli xenon, siedzenia inne radio i cos tam jeszcze...
kivlov Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 d*p nie lubię, w a4 mam i nawet nie zainstalowałem panelu aby to uruchomić. xenon -niby ladnie wyglada i fajnie go miec do wygladu, ale ja jezdze tylo na LED'ach bo w 99% tylko w dzień w nocy to rzadkość. Ale zapewne bede kombinowal aby cos dorobic Ciekawe rozwiązani, ale bardzo drogie. Może ktoś widział tańszą alternatywę?Dzisiaj doszła do mnie rękawica do auta Car Pro oraz ręcznik do wycierania wosku. Już się nie mogę doczekać pierwszego mycia.Przy okazji byłem w salonie Forda bo kluczyk mi się niby rozładował (informacja z komputera), więc wymieniłem w obu i zobaczyłem moją wersje auta wręcz identyczna tylko miał chromy dookoła szyb. Koszt używanej sztuki to 95 tyś złotych.
Nowak_zg Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) np. concerse + czy concorse + niewiem ale nie masz Xenonow.... nie widze podgrzewania ''d*py'' ojciec zamówil Titanium....+ dodatki... czyli xenon, siedzenia inne radio i cos tam jeszcze... zapewne chodzilo wam o converse+ a nie concerse i concorse Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez Nowak_zg
mojeA4 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Ładne to to. W tym kolorku. Widziałem ostatnio polifta w kombi, pięknie im to wyszło... myślałem ze aston martin w kombi jedzie
jedrekx Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Widziałem ostatnio polifta w kombi obecne auto to nie polift, tylko nowy model poliftem MK4 jeździ Kamil
mojeA4 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Oj, no to nowy model w takim razie, dzieki za poprawkę
kivlov Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 MK5 to Aston Przód jak Aston, a tył niemalże identyczny jak MK4 super sie nie postarali, ale podoba mi się nowy model. Ostatnio na trasie 1017km sprawdziłem dokładnie jakie mam spalanie. Komputer pokładowy pokazał mi 4,6l/100km, a moje ręczne wyliczenia to 4,52l/10km jestem w szoku. takie wielkie i wygodne auto z mocnym silnikiem i takie spalanie? Prędzej na trasie 600km wyszło mi 4,8l/100km więc jest powtarzalność.
KOval81 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Kurna - ja na trasie jestem w stanie zejść do 6,8 l/100km - taki wynik jak Twój, robiłem w BMW 320d 184KM z napędem na wszystkie łapki, ale w drodze powrotnej z Niemiec, więc średnia prędkość była wyższa
kivlov Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 BMW 320D to malutkie auto i dodatkowo ja jeżdżę po trójmieście i w trasie bez żadnej drogi expresowej i autostrady. Twoje C6 ma silnik 3.0 TDI wiec V6 siłą rzeczy musi palić więcej i jest zapewne jeszcze cięższe niż moje Mondeo.
mojeA4 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 I tym tez sobie tłumacze tez jadąc swoim, ale póki co muszę być dość szybko z pkt A do B, nie mowię tu o jakiś nieodpowiedzialnych zachowaniach, ale o bezpiecznej szybkiej prędkości, z ktora zdąża sie jeździć. Jak mi sie nie spieszyło to idzie w tym moim zejść do 6,7-7 l w trasie, ale normalnie 9-10. Dlatego kiedyś pewnie przesiądę sie na 2.0 w dieslu
kivlov Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 Rozważałem właśnie zakup 3,0 TDI na tym forum, ale mi odradzili chłopaki. Spalanie jest duże, a ja dużo jeżdżę. Wiec wole spokojnie wjeżdżać na CPN, a zawalidrogą nie jestem. Nie da sie mając 163km i mieć duże auto (duży komfort - nie czuje się prędkości) jeździć super wolno i oszczędnie. Marzy mi się CHIP Tuning, ale jako, że auto na gwarancji to jeszcze nie kombinuję. W sumie to chciałbym AUDI C7 z silnikiem 3,0TDI, albo BMW F10 530D, ale tam zapewne też spalanie nie jest super niskie.
jedrekx Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 no C7 3.0TDI łyka w mieście ok 9-10 litrów (mowa o Bydgoszczy).
KOval81 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 BMW 320D to malutkie auto i dodatkowo ja jeżdżę po trójmieście i w trasie bez żadnej drogi expresowej i autostrady. Twoje C6 ma silnik 3.0 TDI wiec V6 siłą rzeczy musi palić więcej i jest zapewne jeszcze cięższe niż moje Mondeo. W porównaniu do MK4, to rzeczywiście e91 to małe auto i słabo ustawne, ale w środku miejsca ma naprawdę pod dostatkiem Moja C6 waży 1900kg, więc troche krowy jest, do tego tip i 4x4, więc i tak uważam, że na trasie przy 140km/h to te 6,8-7l to super wynik. Ośką z 1.9tdi nigdy to nie będzie, ale coś za coś I tym tez sobie tłumacze tez jadąc swoim, ale póki co muszę być dość szybko z pkt A do B, nie mowię tu o jakiś nieodpowiedzialnych zachowaniach, ale o bezpiecznej szybkiej prędkości, z ktora zdąża sie jeździć. Jak mi sie nie spieszyło to idzie w tym moim zejść do 6,7-7 l w trasie, ale normalnie 9-10. Dlatego kiedyś pewnie przesiądę sie na 2.0 w dieslu W Niemczech a i owszem, wypada mieć mocne do szybkiej jazdy z A do B, bo w Polsce, to raczej mija się z celem - mimo miłości do C6 w Avancie ja swojego auta nie wykorzystuje w 10% nawet Na trasie i tak wyprzedzają mnie jedynie przedstawiciele handlowi, a w mieście oszołomi
A-rek Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) kolego a powiedz mi jak wygląda sprawa z materiałami użytymi w środku, widać dużą różnice co do Audi? plastiki twarde? jakieś skrzypienia jeżdżąc po polskich drogach? robiłeś jakieś rozeznanie przed zakupem? z silnik warto zakupić, a jaki unikać? Edytowane 5 Maja 2015 przez A-rek
kivlov Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 Jeżeli chodzi o różnice materiałów plastików względem B6 to jest kosmos. Mondeo wygrywa i to znacznie. Nic nie skrzypi, plastiki są miłe w dotyku, w B6 już tak nie jest. Co do silników to problemy były w mondeo, ale w Mk III, a ja mam Mk IV i to już po lifcie czyli nowe silniki, które zostały wprowadzone w 2010r. Ja mam najmocniejsza wersję 2,0TDCI 163 i to czuć, ale B6 lepiej przyśpiesza do 100km/h bo jest lżejsza i duzo mniejsza, ale później już jazda nie jest tak przyjemna jak się przekroczy te 120km/h tutaj zdecydowanie spokojniej i wygodniej jest w Mondeo. Co tu porównywać samochód z 2002r do 2012? jeszcze nie te gabaryty. Nie spodziewałem się takich różnic, ale są.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się