dacre 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam, wyczytałem na forach, że w A4 B5 płyn hamulcowy jest również wykorzystywany w układzie sprzęgłowym. Rzecz w tym, że zauważyłem wyciek płynu hamulcowego jednak nie widać skąd, sprawdziłem z diagnostą przewody, serwo i pompe abs, nigdzie wycieku nie widać natomiast miałem już raz taką sytuację, że pedał sprzęgła nie wrócił do góry i musiałem go podnieść, później już normalnie działał jednak płynu hamulcowego cały czas ubywa i za każdym razem zostaje mniejwięcej troche powyżej poziomu minimum i więcej nie ucieka. Przez 24h potrafi ubyć płynu ze stanu maximum do minimum. Po przejechaniu trasy 50km ubytek płynu był prawie znikomy, wszystko ucieka na postoju. Z hamulcami nie ma żadnych problemów. I teraz pytanie czy ide w dobrym tropie, że to coś ze sprzęgłem? Jeśli tak to co mniejwięcej? Chciałbym wiedzieć, żeby mechanik mnie nie załatwił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 podejrzewam wysprzęglik jako rozwiązanie Twojego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jesli Ci płyn hamulcowy ucieka to musi on gdzieś wypływać jesli nie w układzie hamulcowym to zostaje Ci zbiorniczek płynu hamulcowego do sprawdzenia . pompa sprzęgła ,przewód od pompy do wysprzęglika i sam wysprzeglik ...gdzieś musi być widoczny wyciek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacre 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Podejżewam, że do sprawdzenia wysprzęglika, pompy sprzęgła i przewodu potrzebny jest kanał i zdjęcie osłony? Czy jeśli się okaże, że jest to jedna z tych rzeczy szykować się na duże koszty? Ze zbiorniczka nie cieknie, sucho jest w jego okolicach, jakiś wyciek był w okolicy łączenia skrzyni i silnika (tak na oko) jednak osłona silnika to zakrywała i dokładnie go nie zlokalizowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonh.77 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Wyciekający płyn musi się gdzieś zbierać i może wypływać podczas jazdy , stawiam na wysprzęglik ,wejdź pod auto będzie widać wyciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacre 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ok Panowie, wielkie dzięki za odpowiedzi, miło, że na forum można tak szybko uzyskać konkretne info. Jeszcze jedno pytanie, dzwonilem dzis do mechanika i powiedzial, ze jesli to wysprzeglik to trzeba zdjac skrzynie i 8-9h roboty? Czy to prawda ze trzeba pruc skrzynie? Wole tu dopytac niz dac sie naciagnac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie trzeba, ogarnięty mechanik zrobi to z kanału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacre 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ehh tak myslalem... dzieki za odpowiedz. No to mam teraz problem bo nie znam nikogo ogarnietego w Lublinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ehh tak myslalem... dzieki za odpowiedz. No to mam teraz problem bo nie znam nikogo ogarnietego w Lublinie. sam sobie to zrobisz ...Podnieś dobrze(w miarę wysoko) auto na lewarku od strony kierowcy DOBRZE ZABEZPIECZYĆ PRZED SPADNIĘCIEM Z LEWARKA !!!! Zdejmujesz osłone i masz wszysko widoczne Na pewno sobie poradzisz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacre 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 To moje pierwsze auto i jedyne co potrafie zrobic to wymienic filtr kabinowy, powietrza i zarowki jednak dzieki wszystkim za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 zobacz sam jak to wyglada tylko wypinasz przewód zasilajacy (rurka) 1 srubka i wyjmujesz ...... [/url]">http://http://www.directupload.net'> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacre 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Wsumie proste jak budowa cepa dam znac jak zalatwie ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Tylko jak będziesz kupował wysprzęglik to nie kupuj najtańszego g*wna. Mój brat tak zrobił w passacie b4, kupił wysprzęglik za jakieś 70zł i po pół roku znowu się z niego lało. Potem kupił za 170zł o ile się nie myle i ma już spokój 3,5 roku. Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacre 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Okazalo sie, ze poprostu przewod sie poluzowal dzieki wszystkim za pomoc mozna zamknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się