Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dymek spod maski klima działała a teraz nie


oprych

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

zacznę od początku :mellow:

Jadąc dziś na Wrocław, miałem sytuację podbramkową: gość mnie shamował z prawie 2 paczek do 10km/h i po zatrzymaniu ukazał się dymek spod machy.

z automatu zjechałem na pobocze. to nie były hamulce, nie śmierdziało spalonymi tarczami, to była raczej para wodna lub coś w tym stylu.

dźwigam maskę a ów "dymek" unosi się z okolicy połowy chłodnicy i słychać lekkie syczenie.

po oględzinach zauważyłem, ze ma to związek z klimą, ponieważ na wyłączonej nic się nie działo: nie syczało, nie parowało - wszystko było ok.

po włączeniu klimy problem powrócił, więc w ogóle z niej nie korzystałem do końca dnia.

pod koniec dnia wracałem na Katowice, ale klimy już wcale nie dało się włączyć, przycisk ECON świecił się cały czas.

wyeliminowałem wstępnie uszkodzoną sprężarkę klimy, pracuje cichutko, nie buczy itd.

powiedzcie co mam teraz sprawdzić? gdzie szukać przyczyny?

wyczytałem tyle, ze jeśli nie da się wyłączyć ECON to znaczy ze nie ma czynnika.

miejsce występowania "dymku" : połowa chłodnicy, między lampą po stronie kierowcy a chłodnicą.

Edytowane przez oprych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam znajduje sie czujnik g65.ale dlaczego czynnik uciekl tam to nie wiem moze oring puscil albo czujnik.podepnij vaga i sprawdz jakimi bledami zasieje od klimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u speca

diagnoza rozszczelnienie chłodnicy - na moje oko dostała kamieniem i gaz zwiększył dziurę ozonową

jak mi zaśpiewał cenę za wymianę to mi oczy wywaliło

da radę to ogarnąć samemu ?

jest tam coś co można w łatwy sposób uwalić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co chlodnica powiedziala bye bye

. no to d*pa tylko nowa zbyt duze cisnienie i kazda late z czasem rozszczelni.co do wymiany

.jezeli nie masz 2 lewych rak to co masz spiepszyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według tego co piszesz to wskazuje na ewidentny brak czynnika chłodniczego. Zrób test szczelności układu ( w odpowiednim warsztacie ) i dowiesz się co dolega i za ile to naprawią. Oczywiście jeśli w grę będzie wchodziła wymiana np. chłodnicy to możesz sam wymienić bo pewnie będzie taniej. Jednak najpierw diagnoza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem byłem u speca

robił tak

robił " test sprawności" założył jakieś dziwne okulary i świecił fioletem :mellow:

sprawdzał próżnie i jak ją sprawdzał to powiedział ze rośnie mu ciśnienie miało to trwać 10 minut ale po 3 wyłączył maszynę :huh:

po czym napił trochę czynnika i kazał odpalić furacza i wł. klimę ;)

założył jakieś dziwne okulary i świecił fioletem kolejny raz

tak też zrobiłem i dymek się ukazał :facepalm: , zaczęło syczeć z miejsc które podałem wcześniej

i teraz mi jeszcze powiedzcie jaką tą chłodnie mam kupić :(

bo poszperałem po sieci trochę i do mojego modelu są dwa rodzaje chyba ze się myle

605x401x16

domyślam się ze nową choć używkę będe miał po kosztach

Edytowane przez oprych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po numerze nie idzie sprawdzić? Ja próbował bym naprawiać. Dobry fachowiec od klimy usunie nieszczelność , a na naprawę da gwarancję . No chyba że dziura zbyt duża lub koszty wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

zvagowałem sobie dziś auto i

00819 - High Pressure Sensor (G65)
07-00 - Signal too Low
01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364)
49-00 - No Communications

ten pierwszy to czujnik jak go skasowałem to klima włączyła się na 2 sek

i wyłączyła się czyli brak czynnika - diagnoza jednak padła chłodnica :facepalm: :facepalm:

ale nie ogarniam tego drugiego

co do kosztów

270 chłodnica Denso - moja cena

450 cena mechanika

moja robota max 2 dyszki na browary

400 wymiana i montaż - cena mechanika

montaż i demontaż oraz polutowanie czyli regeneracja 250 - 300 zł taka kwotę usłyszałem dziś przez tel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...