dedulia Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam, proszę o analize logów. Jest muł po 2500tys. BS 000 http://vaglog.pl/log_212939.html BS 003 http://vaglog.pl/log_212940.html BS 011 http://vaglog.pl/log_212941.html D 003 http://vaglog.pl/log_212942.html D 008 http://vaglog.pl/log_212943.html D 010 http://vaglog.pl/log_212944.html D 011 http://vaglog.pl/log_212945.html S 001-011 http://vaglog.pl/log_212946.html
Leopold27 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, proszę o analize logów. Jest muł po 2500tys. BS 000 http://vaglog.pl/log_212939.html BS 003 http://vaglog.pl/log_212940.html BS 011 http://vaglog.pl/log_212941.html D 003 http://vaglog.pl/log_212942.html D 008 http://vaglog.pl/log_212943.html D 010 http://vaglog.pl/log_212944.html D 011 http://vaglog.pl/log_212945.html S 001-011 http://vaglog.pl/log_212946.html Przepływke wymyj i go przegoń bo delikatnie się przycina turbina,sprawdz wężyk idący z dolotu do ecu czy niema oleju.Skoryguj kąt na ok 51-56 bo troche za niski. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Leopold27
lukaszooo Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 kąt do korekty, egr działa, przepływka podejrzana, turbo nie działa prawidłowo (optymalne cisnienie dopiero przy 2100 rpm po czym cisnienie znowu spada, trzeba sprawdzić podcisnienie a potem kierownice), dawka ustawiona na 4,2 ja bym obniżył na 3.6 i auto powinno byc troszke dynamiczniejsze, korekcje w 3 kolumnie sporo na minusie wiec pewnie lekko podlewa (wyleciało mi z głowy który wtrysk )
Leopold27 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 sprawdz wężyk idący z dolotu do ecu czy niema oleju-przedmuchaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się