Skocz do zawartości

dedulia

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dedulia

Osiągnięcia dedulia

0

Reputacja

  1. Filtr nowy. Nieszczelności nie sprawdzałem.A jak sprawdzic? Poprostu wizualnie posprawdzac czy dobre połaczenia? W vag'u jeden bład : 1 Fault Found: 01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
  2. Witam, Proszę o ocenę logów Problem jest że na zimno prawie nie chce jechać. Logi oczywiscie na goraco robione. Stat 000-001-003 http://vaglog.pl/log-000_001_003_V5l57a.html Stat 004-008-010 http://vaglog.pl/log-004_008_010_fPfTykx.html Stat 011-011-014 http://vaglog.pl/log-011_013_014_IF7Vr.html Basic S 000 http://vaglog.pl/log-000_m30oi.html Basic S 003 http://vaglog.pl/log-003_9461YX0.html Basic S 004 http://vaglog.pl/log-004_zgwGl1.html Basic S 011 http://vaglog.pl/log-011_z03w4.html D 000 http://vaglog.pl/log-000_mTPImar.html D 001 http://vaglog.pl/log-001_b5Srp.html D 003 http://vaglog.pl/log-003_5x8DIL.html D 004 http://vaglog.pl/log-004_umf85y.html D 008-010-011 http://vaglog.pl/log-008_010_011_8eUZ4Y.html
  3. Przeczyściłem - nie pomogło. Wtedy zrobiłem tak: u kolegi takie samo auto z takim motorem, więc zrobiłem logi jak u niego przepływka pokazuje. Wydała ponad 1000 przy potzebnych 850. Postawiłem jego przepływkę na swoje auto i max co u mnie bylo, to 780.... Nierozumiem czemu tak. Czy wie kto czemu tak może być?
  4. Jarol, A czemu dawka jest cieta ? I jak to poprawic?
  5. Witam, Proszę o pomoc. Mam dwie problemki: 1. Do 2500obr/min nie jedzie normalnie. 2. Przy dynamicznym logowaniu około 4000obr/min pojawil sie limp. Ok, limp rozumiem, grozi czyszczeniem, ale czemu nie jedzie do 2500 obr/min. Basic BS-000 http://vaglog.pl/log-000_JwaXGP.html BS-003 http://vaglog.pl/log-003_F1Cdg.html BS-011 http://vaglog.pl/log-011_VwTD0L5.html Statyczne S-001-011 http://vaglog.pl/log-001_011_kBDRU.html Dynamiczne D-003 http://vaglog.pl/log-003_Wn94y.html D-008 http://vaglog.pl/log-008_PDKzg8.html D-011 http://vaglog.pl/log-011_66XbPx4.html D-003-010-011 http://vaglog.pl/log-003_010_011_M525z49.html
  6. Witam, proszę o analize logów. Jest muł po 2500tys. BS 000 http://vaglog.pl/log_212939.html BS 003 http://vaglog.pl/log_212940.html BS 011 http://vaglog.pl/log_212941.html D 003 http://vaglog.pl/log_212942.html D 008 http://vaglog.pl/log_212943.html D 010 http://vaglog.pl/log_212944.html D 011 http://vaglog.pl/log_212945.html S 001-011 http://vaglog.pl/log_212946.html
  7. U mnie tak samo było, gdy w ciepłe dni objawiali się dgrania. Zmieniłem ( przez VAG) obroty na biegu jałowym z 860 na 840 i drgania znacznie zmniejszyli się.
  8. Wszystkie dynamiczne pedal w podlodze. W logu 010 grupy (4 okno/kanal) to widac. A moze przeplywka tnac dawke bo jest przeduw turbo? Bo widac w 011 grupie od 2350obr do 3400 przeduw. W 008 grupie jak raz ot tych obrotow zaczyna sie tniencie dawki paliwa. Ciekawie ze dwa tygodni temu jak robilem log(ten log w pierwszym moim poscie), jeszcze nie bylo przeduwa, tylko widac bylo jak przeplywomierz tnal dawke paliwa.
  9. W logach zobaczycie hieroglify v naimieniowaniu grup, bo mam rosyjska wersja VCDS, ale chyba na pamiec wiecie v jakix grupach co jest. Najwazniejsze to wartosci. Statyczne 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Settings 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  10. Ok, tylko jak mechanicznie to zrobic?Gruszka s pomoca Vag'a jak zrozumialem mozno zobaczyc(BS11grupa)? Sorry, ale to pierwszy moj diesel i jeszcze jestem zielony v tym. Dzis jeszcze postaram sie zrobic poprawnie wszystkie logi. Auto tylko nedawno kupione i wymenione wszystkie filtry oraz to co nalezy pomeniac przy kupnie auta.
  11. Przepływka czyscic/zamiana i czyszczenie geometrii turbo? Prawidłowo zrozumiałem?
  12. Witam, proszę o analizę logów. Silnik 1.9 TDI 110km AFN. Przepraszam zaranie ze nie prawidlowo pisze, ale niemam polskiej kliawiatury. Zauwazylem ze logi tutaj wykladaja otdzielnie i jest ich o wiele wiecej, ja ze zrobilem od razu tylko log dynamiczny 3,8,11 grup tylko. Wieczorem postam sie zrobic poprawnie.Ale mozu juz od razu cos widac po tych logach. Egr przygluszony na ile to mozno zrobic poprzez Vag. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  13. Jestem nowym użytkownikiem, pochodzę z Wilna.Posiadam Audi A4 B5 avant 1998r 1.9 81kw AFN.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...