Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wpada w tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy koleżanki. Chciał bym się poradzić was bo mam problem z moim autem a4 model b7 silnik 1.8 turbo symbol BFB. Mianowicie problem polega na tym ze raz na na dwa lub trzy dni auto wpada w tryb awaryjny i turbo pompuje na 0.3 bar żaden check się nie zapala ale auto nie jedzie. Po podpięciu pod komputer wychodzi błąd 1127 adaptacja mieszanki paliwowo powietrznej poniżej progu bank 1. Skasuje ten błąd i dwa lub trzy dni jest oki aż do ponownego włączenia trybu awaryjnego. Skanuje błąd i jeździ dalej dobrze czasem jest tak ze wszystko wraca do normy i auto jeździ jak potrzeba bez podpięcia pod komputer i kasowania błędu. Prosił bym was o poradę i co mam sprawdzić z góry dziękuję za wszystko i czekam na porady.

Opublikowano

jak wejdzie w tryb awaryjny to podepnij vaga i podaj wortości z bloku 32, tylko spisz je przed skasowaniem błędu.

Opublikowano

Ale zrobić to na postoju czy podczas jazdy?

Opublikowano

bez znaczenia może być tylko na zapłonie, dane w tych blokach są zbierane od ostatniego kasowania błędów.

Opublikowano

Po dokładniejszy sprawdzeniu wszystkich parametrow okazało się na pierwszej sądzie jest za duże napięcie i wariuje bo raz jest włączona a raz nie. Jak ja wymienię to dam znać czy są poprawy jakieś.

Opublikowano

JAk za duże napięcie? tzn. jakie? nie masz kogoś żeby logi Ci zrobił normalnie zanim wyrzucisz pieniądze w błoto?

Opublikowano

sonda w tym silniku powinna oscylowac w granicah 0.3-0.9 volta a na wolnych obrotach bylo 1.5 volta a jak dawalem gazy napiecie roslo nawet do 3 volt

Opublikowano (edytowane)

Masz zle info, napiecie 1,5v jest ok, sonda szerokopasmowa.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Sonda szerokopasmowa chodzi od 0 do 5V

kto C i powiedział że 1,5v to za dużo ????

Opublikowano

W silniku 1.8 t jest kilka rodzajów sondy założyłem nowa i trzyma napięcie stabilnie nie przekraczając 0.9 v

Jak miała napięcie ponad 1.5v to na kompie wywołało ze mieszanka jeszcze bogata i wchodziło w tryb awaryjny.

Opublikowano

Nie wiem czemu takie glupoty piszesz, w bfb przed katalizatorem jest sonda szerokopasmowa i pracuje w zakresie 0-5v.

Opublikowano

Jak bym nie miał to bym nie pisal.mam.obecnie dwie sztuki a 4 b7 z silnikiem bfb i w drugim pracuje poprawnie w zakresie do 0.9 v q w moim było za Duże napięcie na sondzie i przerzucilem z jednej do drugiej sondę na próbę i problem się skończył Łukaszu.

Jak bym nie miał to bym nie pisal.mam.obecnie dwie sztuki a 4 b7 z silnikiem bfb i w drugim pracuje poprawnie w zakresie do 0.9 v q w moim było za Duże napięcie na sondzie i przerzucilem z jednej do drugiej sondę na próbę i problem się skończył Łukaszu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...