tomekb7 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam koledzy koleżanki. Chciał bym się poradzić was bo mam problem z moim autem a4 model b7 silnik 1.8 turbo symbol BFB. Mianowicie problem polega na tym ze raz na na dwa lub trzy dni auto wpada w tryb awaryjny i turbo pompuje na 0.3 bar żaden check się nie zapala ale auto nie jedzie. Po podpięciu pod komputer wychodzi błąd 1127 adaptacja mieszanki paliwowo powietrznej poniżej progu bank 1. Skasuje ten błąd i dwa lub trzy dni jest oki aż do ponownego włączenia trybu awaryjnego. Skanuje błąd i jeździ dalej dobrze czasem jest tak ze wszystko wraca do normy i auto jeździ jak potrzeba bez podpięcia pod komputer i kasowania błędu. Prosił bym was o poradę i co mam sprawdzić z góry dziękuję za wszystko i czekam na porady.
radko123 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 jak wejdzie w tryb awaryjny to podepnij vaga i podaj wortości z bloku 32, tylko spisz je przed skasowaniem błędu.
tomekb7 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Ale zrobić to na postoju czy podczas jazdy?
radko123 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 bez znaczenia może być tylko na zapłonie, dane w tych blokach są zbierane od ostatniego kasowania błędów.
tomekb7 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Po dokładniejszy sprawdzeniu wszystkich parametrow okazało się na pierwszej sądzie jest za duże napięcie i wariuje bo raz jest włączona a raz nie. Jak ja wymienię to dam znać czy są poprawy jakieś.
Łukasz13 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 JAk za duże napięcie? tzn. jakie? nie masz kogoś żeby logi Ci zrobił normalnie zanim wyrzucisz pieniądze w błoto?
tomekb7 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 sonda w tym silniku powinna oscylowac w granicah 0.3-0.9 volta a na wolnych obrotach bylo 1.5 volta a jak dawalem gazy napiecie roslo nawet do 3 volt
Łukasz13 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Masz zle info, napiecie 1,5v jest ok, sonda szerokopasmowa. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez ?ukasz13
Robero321 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Sonda szerokopasmowa chodzi od 0 do 5V kto C i powiedział że 1,5v to za dużo ????
tomekb7 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2015 W silniku 1.8 t jest kilka rodzajów sondy założyłem nowa i trzyma napięcie stabilnie nie przekraczając 0.9 v Jak miała napięcie ponad 1.5v to na kompie wywołało ze mieszanka jeszcze bogata i wchodziło w tryb awaryjny.
Łukasz13 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Nie wiem czemu takie glupoty piszesz, w bfb przed katalizatorem jest sonda szerokopasmowa i pracuje w zakresie 0-5v.
tomekb7 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Jak bym nie miał to bym nie pisal.mam.obecnie dwie sztuki a 4 b7 z silnikiem bfb i w drugim pracuje poprawnie w zakresie do 0.9 v q w moim było za Duże napięcie na sondzie i przerzucilem z jednej do drugiej sondę na próbę i problem się skończył Łukaszu. Jak bym nie miał to bym nie pisal.mam.obecnie dwie sztuki a 4 b7 z silnikiem bfb i w drugim pracuje poprawnie w zakresie do 0.9 v q w moim było za Duże napięcie na sondzie i przerzucilem z jednej do drugiej sondę na próbę i problem się skończył Łukaszu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się