Jump to content
IGNORED

wpada w tryb awaryjny


tomekb7

Recommended Posts

Witam koledzy koleżanki. Chciał bym się poradzić was bo mam problem z moim autem a4 model b7 silnik 1.8 turbo symbol BFB. Mianowicie problem polega na tym ze raz na na dwa lub trzy dni auto wpada w tryb awaryjny i turbo pompuje na 0.3 bar żaden check się nie zapala ale auto nie jedzie. Po podpięciu pod komputer wychodzi błąd 1127 adaptacja mieszanki paliwowo powietrznej poniżej progu bank 1. Skasuje ten błąd i dwa lub trzy dni jest oki aż do ponownego włączenia trybu awaryjnego. Skanuje błąd i jeździ dalej dobrze czasem jest tak ze wszystko wraca do normy i auto jeździ jak potrzeba bez podpięcia pod komputer i kasowania błędu. Prosił bym was o poradę i co mam sprawdzić z góry dziękuję za wszystko i czekam na porady.

Link to comment
Share on other sites

jak wejdzie w tryb awaryjny to podepnij vaga i podaj wortości z bloku 32, tylko spisz je przed skasowaniem błędu.

Link to comment
Share on other sites

Ale zrobić to na postoju czy podczas jazdy?

Link to comment
Share on other sites

bez znaczenia może być tylko na zapłonie, dane w tych blokach są zbierane od ostatniego kasowania błędów.

Link to comment
Share on other sites

Po dokładniejszy sprawdzeniu wszystkich parametrow okazało się na pierwszej sądzie jest za duże napięcie i wariuje bo raz jest włączona a raz nie. Jak ja wymienię to dam znać czy są poprawy jakieś.

Link to comment
Share on other sites

JAk za duże napięcie? tzn. jakie? nie masz kogoś żeby logi Ci zrobił normalnie zanim wyrzucisz pieniądze w błoto?

Link to comment
Share on other sites

sonda w tym silniku powinna oscylowac w granicah 0.3-0.9 volta a na wolnych obrotach bylo 1.5 volta a jak dawalem gazy napiecie roslo nawet do 3 volt

Link to comment
Share on other sites

Masz zle info, napiecie 1,5v jest ok, sonda szerokopasmowa.

Edited by ?ukasz13
Link to comment
Share on other sites

Sonda szerokopasmowa chodzi od 0 do 5V

kto C i powiedział że 1,5v to za dużo ????

Link to comment
Share on other sites

W silniku 1.8 t jest kilka rodzajów sondy założyłem nowa i trzyma napięcie stabilnie nie przekraczając 0.9 v

Jak miała napięcie ponad 1.5v to na kompie wywołało ze mieszanka jeszcze bogata i wchodziło w tryb awaryjny.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czemu takie glupoty piszesz, w bfb przed katalizatorem jest sonda szerokopasmowa i pracuje w zakresie 0-5v.

Link to comment
Share on other sites

Jak bym nie miał to bym nie pisal.mam.obecnie dwie sztuki a 4 b7 z silnikiem bfb i w drugim pracuje poprawnie w zakresie do 0.9 v q w moim było za Duże napięcie na sondzie i przerzucilem z jednej do drugiej sondę na próbę i problem się skończył Łukaszu.

Jak bym nie miał to bym nie pisal.mam.obecnie dwie sztuki a 4 b7 z silnikiem bfb i w drugim pracuje poprawnie w zakresie do 0.9 v q w moim było za Duże napięcie na sondzie i przerzucilem z jednej do drugiej sondę na próbę i problem się skończył Łukaszu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...