Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie dobrać?


quattro87

Rekomendowane odpowiedzi

Tematów sporo i opinii tez masa. Mam kółko 205/55r16 od ziemi do nadkola jest 63 cm. Jest dosyć nisko Ale za to środek ciężkości tez nisko, chyba gwint bedzie najlepszy na warszawskie dziury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nowych w rozsądnej cenie to nic poniżej AP lub DTS (to samo tylko inny kolor i ten drugi jest trochę tańszy bo inna firma go rozprowadza oba wkłady al-ko tak jak KW V1). W używce jak już wyżej wymieniono weitec, H&R , KW , KAW lub Bilstein. Problem jest tylko jeden nie znajdziesz tych gwintów w dobrym stanie. Trzeba długo szukać i długo czekać. Trochę gwintem handluje i mam zamówienia na miesiąc-półtora do przodu. Ogólnie mówiąc gwint do B5 to przesrany temat. Szczególnie jeśli chodzi o tył bo szybciej wylewa i od niczego innego nie pasuje (przód włożysz z a6 c5 i paska b5).

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi te nowe np. AP po naszych drogach pojeździ z 5 lat? ok 20tys km rocznie? Będzie sztywny?żeby nie bujał mi sie na zakrętach. nie wiem co teraz mam na aucie bo takiego go kupiłem ale świetnie sie prowadzi, praktycznie zero przechyłów na boki i nisko stoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie sztywny. AP jest na tych samych wkładach co KW V1 (AL-KO) a KW jest mocno sztywne. Nie wiem czy 5 lat przejeździ, zależy od stylu jazy. No ale w swojej cenie dalej jest chyba bardzo opłacalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie sztywny. AP jest na tych samych wkładach co KW V1 (AL-KO) a KW jest mocno sztywne. Nie wiem czy 5 lat przejeździ, zależy od stylu jazy. No ale w swojej cenie dalej jest chyba bardzo opłacalny.

Sławek nie rób takich porównań. Moim zdaniem to, że wkłady są robione przez tą samą firme co nie znaczy że oba gwinty będą sztywne. przykład Weitec- KW V1

btw to Ty mi oba recenzowałeś hehe :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duża role gra tu też sprężyna i druga kwestia jest taka,że KW miałem nówkę a weitec był używany (2003 r produkcji). Trzecia kwestia to z tego co pamiętam KW i weitec miały wkłady identyczne ale różniły się numerami może inne tłumienie sobie weitec zażyczył. Chłopaki latali na KW i AP i zawsze była pieśń, że jest porównywalny komfort. W BMW e46 jeździłem na AP i przód był beton a tył trochę nie domagał przy ostrej jeździe (za miękki).

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztywny i godny polecenia na nasze drogi? H&R. Nie do zajechania i dość sztywny. Wkłady bilstein czyli porządna regeneracja w zerkopolu. Podpasował mi bardziej niż KW V1. Według mnie to jeden z najwytrzymalszych gwintów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...