Jump to content
IGNORED

Jakie zawieszenie dobrać?


quattro87

Recommended Posts

Witam.

Nadszedł czas wymiany zawieszenia w aucie. (A4 B5 1.8 125KM quattro 95r sedan)
Jakie polecacie? obecnie było sztywne i lekko obniżone. koła R16 205/55, i w tej sytuacji próg był na wysokości ok 25-30cm od asfaltu.
Nie ważne jakie było. Chciałbym żeby było sztywne i również lekko obniżone, żeby nie stał jak koza.
Co wybrać? jaka firma? gwint czy nie? jest to moja pierwsza wymiana zawieszenia i nie chciałbym sobie strzelic w kolano firmą typu Kraft.

Z góry dziękuję za opinie i porady.


Co możecie doradzić?
Link to comment
Share on other sites

Markowa używka KITowa typu H&R, Koni, Weitec, Vogtland, chociaż ten ostatni nie będzie za twardy jak również Eibach. Z Gwintem podobnie. Z budżetowych opcji gwint nowy miękki MTS lub twardy TA lub znowu markowa używka i raczej przy tym forumowicze będę stali :) Markowy używany gwint.

Link to comment
Share on other sites

Jak poznać czy używany gwint bedzie jeszcze ok? Jakie bedzie miał oznaki ze już jest kpiny?

Link to comment
Share on other sites

Przede wszystkim sprawdź tloczyska czy nie mają wzerow czy równo wychodzą.. Patrz na uszczelnienia czy nie syczy gaz i czy nie śmierdzi olejem czy są suche itd tak w skrócie ;)

Link to comment
Share on other sites

Jaka kwota powinna być optymalna na za gwint h&r?

Używany

Link to comment
Share on other sites

Sorry ale gaz nie uchodzi . Albo jest , albo go niema . Gaz ma takie właśnie właściwości.

Link to comment
Share on other sites

Załóżmy że decyduje się na gwint h&r. Od oski jest taki sam jak w quattro? Wymieniam tylko sprężyny i amortyzatory? Czy wahacze tez dobrze było by wymienić? Ogólnie co powinien zawierać kompletny zestaw?

Link to comment
Share on other sites

W b6 inne tylne sprezyny w b5 nie wiem

Link to comment
Share on other sites

A co sądzicie o gwincie firmy TA Technix? Nowy zestaw za 1299zł.

Link to comment
Share on other sites

Twarda budżetówka, ludzie jeżdżą, bo tani.. Jakości H&R po tym nie oczekuj, ale moim zdaniem na zwykłe odpychanie da radę, tyle że podobno mocno twardy.

Link to comment
Share on other sites

podepnę się pod ten temat bo tak samo jak kolega quattro87, również potrzebuję wymienić zawieszenie. jestem świeżo po wymianie układu hamulcowego, w zeszłym roku felgi 17' szerokie 8' opony 225/45/17. cały komplet wahaczy, amortyzatory, sprężyny, wszystko.. a że na wymianę mam jakieś 3 miechy gdyż kontuzja nie pozwala mi prowadzic samochodu w tej chwili, więc chcę nazbierać jak najwięcej informacji co kupić. Od razu mówię, wszystko nowe żadne używki, nie wiem czy miekkie czy twarde, średnio się na tym znam, chcę by było jak najlepiej. budżet 2000-3000zł. Auto jak w profilu. z góry dzięki

Link to comment
Share on other sites

Supersport lub ap nowy w takim budzecie

Gwint naturalnie, zaden kit ;)

Link to comment
Share on other sites

Supersport lub ap nowy w takim budzecie

Gwint naturalnie, zaden kit ;)

ale bierzesz pod uwagę, że w tych 3000zł jeszcze komplet wahaczy?

Link to comment
Share on other sites

nie, chłopaki pisali o kitach i gwintach więc założyłem ze o to pytasz :) kolego myśle że dużo musisz poczytać bo nie napisałeś do końca czego oczekujesz

zacznij tutaj:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/15016-all-b5-master-sport-opinie-i-test-online-wahaczy/

Link to comment
Share on other sites

nie, chłopaki pisali o kitach i gwintach więc założyłem ze o to pytasz :) kolego myśle że dużo musisz poczytać bo nie napisałeś do końca czego oczekujesz

zacznij tutaj:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/15016-all-b5-master-sport-opinie-i-test-online-wahaczy/

trochę czytałem a, że średnio się na tym znam to tak ogólnikowo określiłem o co mi chodzi. Ale dzięki za info:)

Link to comment
Share on other sites

Wahacze jakiej firmy polecacie?

też jestem na etapie kupna wahaczy i nie wiem jak pozwala Ci budżet ale po wnikliwych analizach opinii użytkowników tego forum zdecydowałem się na Lemfordery, cena ok 1400-1500zł za komplet

a tak po za tym, to zestaw amorów ze sprężyn ami BIELSTEIN B12 - sprężyny eibach pro kit. jakis za lub przeciw? bo wstępnie się na nie zdecydowałem. jakby mi ktoś pomógł przy wyborze konkretnego modelu, tzn mają różne oznaczenia(numery) i nie wiem który do mojego, będzie pasował.

Link to comment
Share on other sites

1be, 1ba ?jakie różnice? gwint czy nie? jakie bedzie najlepsze? ma być sztywne (nie mega twarde ani miękkie) i obniżone jak mniej więcej S4
Czytałem mnóstwo porównań i się pogubiłem. Jaka będzie różnica między nimi?


gwint nie będzie za twardy? kit będzie komfortowy i sztywny?

Link to comment
Share on other sites

Ja mam bilstein b8 sprezyny sline felge 19 i jest ogólnie ok wam raz nie za twardo ani nie miękko tyle ze w a4 b6

Link to comment
Share on other sites

Nie chce byc nie miły ale zanim zadacie jakies pytanie poszukajcie bo tematów jest masa....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...