Przemots Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/001a8dabd24f253a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1264e901030af567.html#codes Mam problem.Auto ma dużą turbodziurę.W ogóle to zaślepiłem jakiś czas temu EGR bo miałem podejrzenie że jest do wymiany.Dzisiaj włożyłem inny EGR ale tego nie zaślepiłem i na dodanie gazu jest przeraźliwy świst.Ciężko mi opisać ten dźwięk.Podejrzewam że dźwięk wydaje turbina alboEGR.Jak coś to jutro zrobie lepsze logi i zloguje więcej grup.Proszę mi wybaczyć ale robiłem to pierwszy raz sam
letallec Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 Zrób troche wiecej + BS. Z tego co załączyłęś to masz chyba jakiegoś chipa. Może ktoś co spartolił.
Przemots Opublikowano 19 Października 2008 Autor Opublikowano 19 Października 2008 DYNAMICZNE:3,8,11 STATYCZNE:4,7,11 [br]Dopisany: 19 Październik 2008, 22:23_________________________________________________Ja nic nie ruszałem.Żadnych modyfikacji nie wprowadzałem do ECU
spanky Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 auto po stosunku [chiptuning] -problemy z utrzymaniem doladowania [1.9 bara to juz bardzo duzo] -rozrzad do ustawienia/wymiany zrob 003N i 003 BS
przemik Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Ladnie luftu dowalone....
lukaszr Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 zrob 003N i 003 BS I dodatkowo 011 BS 1,9 bara ... nice nice
Przemots Opublikowano 20 Października 2008 Autor Opublikowano 20 Października 2008 003BS i 011BS to na zablokowanych nastawach??? Tak ma to rozumieć 003N to jak rozumieć??? Możliwe że mi się sztanga zacina od turbiny???
spanky Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 003BS i 011BS to na zablokowanych nastawach??? Tak ma to rozumieć 003N to jak rozumieć??? Możliwe że mi się sztanga zacina od turbiny??? BS -Basic Settings N-normal [na jalowym] bardzo mozliwe ... [zaluzje]
Przemots Opublikowano 20 Października 2008 Autor Opublikowano 20 Października 2008 Przepraszam za głupie pytania ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie i czy 011BS,003BS oraz 003N można zrobić na zimnym silniku???
lukaszr Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Przepraszam za głupie pytania ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie i czy 011BS,003BS oraz 003N można zrobić na zimnym silniku??? Nie, wszystko wykonujesz na silniku mającym temperaturę roboczą czyli około 90 stopni.
Przemots Opublikowano 21 Października 2008 Autor Opublikowano 21 Października 2008 03 BS 011 BS 03 N [br]Dopisany: 20 Październik 2008, 13:25_________________________________________________Z tego wynika że blokuje mi się sztanga,tak???? Niech ktoś się wypowie na temat logów 003BS,011BS i 003N.Z góry dzięki
Przemots Opublikowano 21 Października 2008 Autor Opublikowano 21 Października 2008 To już zielony jestem.Będe musiał się przejechać do jakiegoś speca bo sam nic nie zdziałam
spanky Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 To już zielony jestem.Będe musiał się przejechać do jakiegoś speca bo sam nic nie zdziałam wieszz co zle dziala ... teraz trzeba to naprawic ...
letallec Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Logi BS sa bez zarzutu. IMO, mysle ze jesli jest cos nie tak, to trzeba wrócić do serii. Przez tego chipa może być problem ponieważ jest mocny.
lukaszr Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Przez tego chipa może być problem ponieważ jest mocny. Chip nie jest mocny (u siebie mam ciut większą dawkę i ciut więcej ciśnienia) i wszystko jest ok. On ma problem z niekontrolowanym ciśnieniem i należałoby spojrzeć w czujnik ciśnienia i całą rurę, w której jest on umieszczony
Przemots Opublikowano 21 Października 2008 Autor Opublikowano 21 Października 2008 On ma problem z niekontrolowanym ciśnieniem i należałoby spojrzeć w czujnik ciśnienia i całą rurę, w której jest on umieszczony Acha VAG mi nie wywala mi ani jednego błędu.Zrobiłem dzisiaj eksperyment.Tak jak mówiłem przy 2tys obrotów strasznie mi wyje i piszczy turbo.Zdjąłem wężyk od sztangi która automatycznie poszła w dół i lekko przegazowałem do 3 tys i nic nie piszczało i wyło.Włożyłem z powrotem wężyk i sztanga poszłą w górę i znowu zaczeło wyć itp.W takim razie coś nie tak jednak z kierownicami lukaszr masz na myśli N75 czy inny czujnik???
lukaszr Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 Acha VAG mi nie wywala mi ani jednego błędu.Zrobiłem dzisiaj eksperyment.Tak jak mówiłem przy 2tys obrotów strasznie mi wyje i piszczy turbo.Zdjąłem wężyk od sztangi która automatycznie poszła w dół i lekko przegazowałem do 3 tys i nic nie piszczało i wyło.Włożyłem z powrotem wężyk i sztanga poszłą w górę i znowu zaczeło wyć itp.W takim razie coś nie tak jednak z kierownicami Hmmmmm ... trzeba by zobaczyć co turbince dolega - może warto ją wziąć na stół lukaszr masz na myśli N75 czy inny czujnik??? Czujnik ciśnienia doładowania - znajduje się na rurze dolotu (ta gruba co idzie jakby za silnikiem od intercoolera do EGR).
Przemots Opublikowano 21 Października 2008 Autor Opublikowano 21 Października 2008 Czujnik ciśnienia doładowania - znajduje się na rurze dolotu (ta gruba co idzie jakby za silnikiem od intercoolera do EGR). Patrzyłem na tej czujnik i na rurę i nic niepokojącego nie widziałem.Wtyczka w czujnik włożona prawidłowo.Jakby było coś nie tak z tym czujnikiem to by błąd wywalało
spanky Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 zostawcie czujnk w spokoju ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się