Voytek90 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 witam Wymieniał ktoś prowadnicę bagnetu w a4 silnik 2.0 alt rocznik 2002? Stara prowadnica pękła i się rozsypała. Montaż nowej nie jest problemem bo wystarczy wsadzić na miejsce tylko problem mam z elementem gumowym który od góry stabilizuje całą prowadnicę i jest pod kolektorem dolotowym. Nie idzie tej gumki włożyć ani wraz z prowadnicą ani później. Przeszkadza mi kolektor dolotowy. Wolałbym go nie wyciągać. Ma ktoś jakiś pomysł?? Do czego służy zatrzask ( mocowanie ) na prowadnicy od góry. Co się tam wsadza albo co tam mogło być? Co się stanie z odłamkami plastiku starej prowadnicy które wpadły mi do dziury? Niestety nie miałem na to wpływu i nie wiem jak długo to tam siedziało. Trochę udało mi się wydłubać a trochę wpadło do środka. Proszę o pomoc
benyA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Odłamki wpadly do miski olejowej. Wiec najlepiej bylo by spuscic olej korkiem, nastepnie odkrecic czujnik poziomu oleju i przeplukac miske nafta tak by wyplukac wszystkie drobne elementy. O górne mocowanie sie nie martw , wystarczy ze dobrze osadziles rurkę na dolnym mocowaniu.
killler Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Witam dziś zabrałem się za wymianę tej rurki rurkę dostałem z toprana starą połamaną wyciągnąłem włożyłem nowa ale jak założyć ta gumę która jest od góry wchodzi na rurkę i opiera się o kolektor od spodu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się