Jump to content
IGNORED

Wymiana prowadnicy bagnetu 2.0 ALT


Voytek90

Recommended Posts

witam

Wymieniał ktoś prowadnicę bagnetu w a4 silnik 2.0 alt rocznik 2002?

Stara prowadnica pękła i się rozsypała. Montaż nowej nie jest problemem bo wystarczy wsadzić na miejsce tylko problem mam z elementem gumowym który od góry stabilizuje całą prowadnicę i jest pod kolektorem dolotowym. Nie idzie tej gumki włożyć ani wraz z prowadnicą ani później. Przeszkadza mi kolektor dolotowy. Wolałbym go nie wyciągać. Ma ktoś jakiś pomysł??

Do czego służy zatrzask ( mocowanie ) na prowadnicy od góry. Co się tam wsadza albo co tam mogło być?

Co się stanie z odłamkami plastiku starej prowadnicy które wpadły mi do dziury? Niestety nie miałem na to wpływu i nie wiem jak długo to tam siedziało. Trochę udało mi się wydłubać a trochę wpadło do środka. Proszę o pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Odłamki wpadly do miski olejowej. Wiec najlepiej bylo by spuscic olej korkiem, nastepnie odkrecic czujnik poziomu oleju i przeplukac miske nafta tak by wyplukac wszystkie drobne elementy. O górne mocowanie sie nie martw , wystarczy ze dobrze osadziles rurkę na dolnym mocowaniu.

Link to comment
Share on other sites

Witam dziś zabrałem się za wymianę tej rurki rurkę dostałem z toprana starą połamaną wyciągnąłem włożyłem nowa ale jak założyć ta gumę która jest od góry wchodzi na rurkę i opiera się o kolektor od spodu?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...