Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana prowadnicy bagnetu 2.0 ALT


Voytek90

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Wymieniał ktoś prowadnicę bagnetu w a4 silnik 2.0 alt rocznik 2002?

Stara prowadnica pękła i się rozsypała. Montaż nowej nie jest problemem bo wystarczy wsadzić na miejsce tylko problem mam z elementem gumowym który od góry stabilizuje całą prowadnicę i jest pod kolektorem dolotowym. Nie idzie tej gumki włożyć ani wraz z prowadnicą ani później. Przeszkadza mi kolektor dolotowy. Wolałbym go nie wyciągać. Ma ktoś jakiś pomysł??

Do czego służy zatrzask ( mocowanie ) na prowadnicy od góry. Co się tam wsadza albo co tam mogło być?

Co się stanie z odłamkami plastiku starej prowadnicy które wpadły mi do dziury? Niestety nie miałem na to wpływu i nie wiem jak długo to tam siedziało. Trochę udało mi się wydłubać a trochę wpadło do środka. Proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłamki wpadly do miski olejowej. Wiec najlepiej bylo by spuscic olej korkiem, nastepnie odkrecic czujnik poziomu oleju i przeplukac miske nafta tak by wyplukac wszystkie drobne elementy. O górne mocowanie sie nie martw , wystarczy ze dobrze osadziles rurkę na dolnym mocowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś zabrałem się za wymianę tej rurki rurkę dostałem z toprana starą połamaną wyciągnąłem włożyłem nowa ale jak założyć ta gumę która jest od góry wchodzi na rurkę i opiera się o kolektor od spodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...